Warszawski producent i wydawca gier mobilnych i konsolowych, BTC Studios S.A. wraz z producentem i dystrybutorem – Cyber Group Studios z siedzibą w Paryżu i Los Angeles prezentują „Taffy: Feed the Kitty” – grę na telefony komórkowe i tablety opartą na uznanej na całym świecie animacji „Taffy”.

Ta bezpłatna gra logiczna, skierowana do szerokiego grona odbiorców, jest od dziś dostępna na całym świecie na urządzeniach mobilnych z systemem iOS i Android. BTC Studios S.A. i Cyber Group Studios wesprą nową premierę ogólnoświatową kampanią promocyjną, zakładającą kampanię prasową oraz emisję reklam u największych nadawców w Europie o zasięgu blisko 180 mln odbiorców.

„Taffy: Feed the Kitty” zawiera postacie, dekoracje i muzykę znane z animacji. Gracze mają szansę przetestować swoje umiejętności w sześciu różnych światach i na ponad 100 poziomach, łączących  rozgrywkę o charakterze strategicznym z gameplayem znanym z gier typu pinball, o charakterze zręcznościowym. Aby ukończyć misję, która polega na zdobyciu jedzenia dla Taffy’ego, gracze będą musieli rzucać piłkami i omijać przeszkody lub trafiać w cele.

ZOBACZ TAKŻE: BTC Studios z planami wejścia na rynek chiński

„Taffy: Feed the Kitty” jest inspirowana animowanym serialem komediowym Taffy, oryginalnym dziełem Cyber ​​Group Studios, opracowanym we współpracy z Boomerang z Warner Media. Obecnie serial emitowany jest na kanale Boomerang na rynkach międzynarodowych i u głównych nadawców lokalnych. Pierwszy sezon szybko stał się hitem, który osiągnął najwyższe pozycje w rankingach popularności. W związku z dobrym przyjęciem, drugi sezon serialu jest w produkcji i zostanie wyemitowany w 2021 roku na arenie międzynarodowej na Boomerang, a we Francji w wiodącej sieci Gulli.

„Mamy duże oczekiwania wobec „Taffy: Feed the Kitty”, która zawiera w sobie magię naszego przebojowego serialu animowanego i została stworzona aby zapewnić graczom, bez względu na wiek, przyjemność z grania” – komentują Thierry Braille, wiceprezes ds. gier interaktywnych i gier wideo w Cyber ​​Group Studios oraz Dominique Bourse, COO w Cyber ​​Group Studios.

„Naszym celem było stworzenie gry, która byłaby interesująca zarówno dla dzieci, jak i rodziców. W tym celu odpowiednio dostosowaliśmy stopień trudności, sprawiając, że gra będzie atrakcyjna dla wszystkich graczy” – mówi Arturs Pumpurs, dyrektor generalny BTC Studios SA

ZOBACZ TAKŻE: BTC Studios z nowym logotypem i identyfikacją wizualną

„Wykorzystaliśmy wieloletnie doświadczenie naszego zespołu w tworzeniu gier, aby stworzyć wciągającą grę, odpowiadającą standardom rynkowym. Widzimy w niej duży potencjał, ponieważ postacie z „Taffy” są kochane przez miliony fanów na całym świecie. Mamy nadzieję, że wszyscy gracze będą dobrze się bawić grając w „Taffy: Feed the Kitty”! – dodaje Arturs Pumpurs.

„Gry wideo są bardziej popularne niż kiedykolwiek. Jednak w tym bogatym w produkty środowisku brakuje gier rodzinnych. Widzimy w tego typu produkcjach ogromny potencjał, zwłaszcza gdy są oparte na popularnych międzynarodowych formatach telewizyjnych, oferując graczom wyjątkową okazję do interakcji z ich ulubionymi postaciami i światami” – wskazuje Derrick Ogrodny, dyrektor kreatywny w BTC Studios SA

W ciągu najbliższych 5 lat BTC planuje wypuścić kolejne gry wideo na podstawie hitowych seriali z portfolio Cyber ​​Group Studios takich jak „Taffy”, „Sadie Sparks” i „The Pirates Next Door”. To produkcje emitowane na całym świecie w głównych kanałach telewizyjnych, takich jak Boomerang, Disney Channel, Discovery LATAM, Pop TV (Wielka Brytania), RAI (Włochy).

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments