Moonlit, producent symulatora modelarza Model Builder, jest o krok od sfinalizowania najważniejszej umowy w dotychczasowej historii spółki. Wśród potencjalnych wydawców gry znajdują się firmy z czołówki rynku gamingowego.

Zainteresowanie wydawców jest pokłosiem targów takich jak Gamescom, PAX X Online X EGX Digital oraz Digital Dragons Showcase, na których Moonlit prezentował demo Model Buildera. W tym czasie gra była eksponowana na streamie dostępnym na portalu Steam – największej platformie sprzedażowej produkcji na komputery osobiste, z której codziennie korzysta ponad 20 milionów użytkowników.

Michał Gardela, prezes Moonlit

„W czasie sierpniowych i wrześniowych targów Model Builder cieszył się niesamowitym zainteresowaniem, a liczba zapisów na wishlistach znacząco wzrosła. Gra cieszy się niesłabnącą popularnością na całym świecie od kilku miesięcy. Dodatkowo podpisaliśmy umowy licencyjne z firmami produkującymi sprzęt do modelarstwa – Hobby Zone oraz AK Interactive, które jeszcze bardziej zainteresowały naszych potencjalnych graczy, w tym środowiska modelarskie” – mówi Michał Gardeła, prezes Moonlit.

Jesteśmy również w trakcie rozmów z wieloma firmami dostarczającymi zestawy modeli oraz akcesoriów modelarskich, w tym z kilkoma markami cieszącymi się bardzo dużą popularnością na świecie” – komentuje zainteresowanie prezes Moonlit.

ZOBACZ TAKŻE: Moonlit podpisał pierwsze umowy licencyjne do Model Buildera

Gracze korzystający z platformy Steam również wykazali niezwykłe zainteresowanie – tak duże, że we wrześniu Model Builder posiadał na niej wielomilionową liczbę odsłon karty produktowej. Zadziałało to na wyobraźnię aż jedenastu renomowanych wydawców z całego świata, którzy już od sierpnia prowadzili zaawansowane rozmowy biznesowe z Moonlit.

Po długich negocjacjach, spółka zawęziła listę potencjalnych dystrybutorów gry Model Builder do zaledwie czterech. Wśród nich znajdują się dwie firmy z Wielkiej Brytanii oraz po jednej z Niemiec i Ameryki.

„Na krótkiej liście wydawców gry Model Builder znajdują się firmy, które mogą zaoferować nam coś więcej, niż tylko pieniądze. Są to spółki z absolutnej światowej czołówki, a sama możliwość współpracy z nimi stanowi dla nas niepowtarzalną okazję do promocji naszej marki. Już teraz czujemy, że bez względu na końcową decyzję dotyczącą wydawcy, Model Builder z pewnością okaże się sukcesem” – opisuje sytuację prezes Michał Gardeła.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments