Metalowe plakaty z Cyberpunk 2077

Metalowe plakaty z Cyberpunk 2077 hitem w Stanach Zjednoczonych? CD Projekt RED kontynuuje współpracę z Displate. 

CD Projekt RED – jeden z najważniejszych producentów gier na świecie, a także jedna z najbardziej wartościowych spółek notowanych na GPW – poszerza współpracę z polskim startupem. Displate, będący liderem wśród globalnych producentów metalowych posterów, wykona dla studia serię plakatów opartych na motywach z gry Cyberpunk 2077. Jej przyszłoroczna premiera jest jednym z najważniejszych wydarzeń branży gamingowej w ostatnich latach.

Obie firmy od kilku lat wyrabiają sobie coraz mocniejszą pozycję zagraniczną, w szczególności za oceanem. Sprzedaż gier w Polsce stanowi zaledwie 4 proc. przychodów CD Projekt RED, podczas gdy Displate kieruje za granicę aż 99,66 proc. swoich plakatów – głównym rynkiem w obu przypadkach są właśnie Stany Zjednoczone.

Współpraca warszawskich firm przy stworzeniu metalowych plakatów związanych z grą Cyberpunk 2077 może stać się więc bardzo dużym hitem w szczególności wśród amerykańskich odbiorców. Potwierdzają to poprzednie kooperacje największego polskiego studia z Displate. Projekty plakatów z motywami z gier Gwint i Wiedźmin 3 okazały się najlepiej sprzedającymi się za granicą licencjami w ofercie marketplace’u.

Jesteśmy dumni, że możemy przygotowywać nasze plakaty wspólnie z tak ważnym dla świata gier studiem, w dodatku przy tak ważnym projekcie. Cyberpunk 2077 to jedna z najbardziej wyczekiwanych gier w historii, najdrobniejsze wzmianki o niej są śledzone przez tysiące graczy. To kolejna oznaka zaufania od uznanej na całym świecie marki. Aktualnie jesteśmy partnerem między innymi Marvela, Star Wars czy DC Comics – mówi Wojciech Ruszkowski, Sales Department Manager.