Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, firma Żywiec Zdrój uruchomiła platformę internetową zywiec-zdroj-sklep.pl. Tym samym marka jeszcze lepiej może realizować swoją misję i dbać o prawidłowe nawodnienie Polaków, dostarczając swoje produkty bezpośrednio do domów konsumentów. Od marca, mają oni możliwość zrobienia wygodnych zakupów online i wyboru ulubionych produktów z portfolio marki. 

Rozwój sektora e-commerce na przestrzeni miesięcy

Od początku pandemii kanał e-commerce zyskuje na znaczeniu. Jak pokazują dane Głównego Urzędu Statystycznego, wartość sprzedaży detalicznej w kanałach internetowych na początku roku oscylowała w granicach 5,6%, podczas gdy w kwietniu – czasu pełnego lockdownu – stanowiła aż 11,9% ogółu sprzedaży detalicznej. 

Dawid Borowiec, dyrektor marketingu Żywiec Zdrój

Według raportów opublikowanych w ostatnim czasie, nasze nawyki zakupowe uległy znaczącej zmianie. Z badań GUSu wynika, że w minionym roku e-zakupy robiło 61% Polaków w grupie od 16 do 74 lat. Warto zaznaczyć, że wynik ten w 2019 roku wynosił 54%. Chcąc wyjść naprzeciw tym zmianom i aby zapewnić Polakom jeszcze łatwiejszy dostęp do naszych produktów, zdecydowaliśmy się uruchomić platformę zywiec-zdroj-sklep.pl. Dzięki temu przedsięwzięciu, nie tylko wpisujemy się w obecnie panujące trendy i odpowiadamy na realne potrzeby rynku, ale także wypełniamy naszą misję wykorzystując nowy  sposób – w trosce o prawidłowe nawodnienie konsumentów, dostarczamy wodę naturalnego pochodzenia prosto do domów” – komentuje Dawid Borowiec, dyrektor marketingu Żywiec Zdrój.

Pełne portfolio produktowe Żywiec Zdrój zawsze pod ręką

W witrynie zywiec-zdroj-sklep.pl, klienci znajdą wszystkie produkty z oferty produktowej marki. Zamówienia będą realizowane na terenie całego kraju, również w  tych regionach, które nie są objęte dostawami przez popularne sklepy spożywcze online. Jednym z kluczowych atutów sklepu jest szybkość realizacji zakupów. Dostawy można się spodziewać w przeciągu 48 godzin od złożenia zamówienia, a robiąc zakupy o wartości powyżej 100 zł lub wybierając jeden z dedykowanych pakietów, wysyłka produktów jest bezpłatna. Z troski o środowisko naturalne, firma zadbała o to, żeby każda dostawa była zapakowana w specjalne kartonowe pudełko nadające się w całości do recyklingu.

Operatorem sklepu jest partner marki dodomku.pl. Za część kreatywną projektu odpowiada agencja reklamowa VMLY&R, koncepcję biznesową i development platformy Pathfinder i New Gravity, zaś zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments