Podczas tegorocznego The Game Awards zaprezentowany został trailer do nowej odsłony przygód Joanny Dark, spokojnie –nie średniowiecznej bohaterki narodowej Francji, lecz tajnej agentki infiltrującej międzynarodowe korporacje. Teraz deweloperzy ze studia The Initiative przedstawiają kulisy powstania rebootu Perfect Dark.

Świat dotknięty globalną ekologiczną zagładą, pomoc niesiona przez anonimowe, międzynarodowe koncerny i informacja o wyłącznie pozornych altruistycznych i pozytywnych działaniach tych ostatnich –tak prezentuje się zapowiedź spin-offu Perfect Dark. Twórcygry ze studia The Initiative nie zdradzali zbyt wielu szczegółów na temat przygotowanego tytułu.

Z wpisu na Xbox Wire autorstwa Darrella Gallaghera, szefa studia, można dowiedzieć się jeszcze, iż „gra będzie thrillerem o tajnych agentach, którego akcja rozgrywa się w niedalekiej przyszłości”, a także, że do pracy nad tym tytułem zgromadzono „jednych z najbardziej utalentowanych twórców gier z całej branży, których łączy pasja do opowiadania historii, budowania świata i tworzenia niezapomnianych wrażeń z gry.”

Teraz jednak sami deweloperzy z The Initiative zabrali głos, przedstawiając możliwości oraz wyzwania jakie stawia przełom 2020/2021. Do największych nowości, obok nowej fabuły, zaliczyć należy sposób poruszania się głównej bohaterki –możliwości wślizgów, podskoków i całego arsenału ruchów, czyniących rozgrywkę bardziej dynamiczną. Zmieniony został również sposób prezentacji agentki Dark. Z tymi elementami wiąże się widok akcji dla samego gracza.

Twórcy zdecydowali się nie tylko na klasyczny first person shooter. Możliwe kąty obserwowania rozgrywki przypominają te z Go Pro –są żywe, nietypowe i zmienne. Wszystko po to, by jeszcze bardziej wciągnąć graczy i zaoferować im większą dawkę emocji. Jak podkreślają programiści The Initiative ich celem było stworzenie gry, która dorównuje produkcjom kinowym i telewizyjnym.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments