Mercedes-Benz ogłosił partnerstwo z Riot Games i podkreślił, że „społeczność jest najważniejsza”. Luksusowa marka samochodów ze Stuttgartu została wyłącznym partnerem motoryzacyjnym wszystkich globalnych wydarzeń e-sportowych League of Legends organizowanych przez Riot Games.

Ogłosiła to Bettina Fetzer, wiceprezes Mercedes-Benz AG ds. marketingu, podczas wydarzenia zapowiadającego Mistrzostwa Świata w League of Legends 2020. Partnerstwo z Mercedes-Benz koncentruje się na społeczności zgromadzonej wokół League of Legends. Producent spod znaku trójramiennej gwiazdy jest między innymi sponsorem ceremonii wręczania trofeów na światowych imprezach dla profesjonalnych zespołów LoL.

ZOBACZ TAKŻE: Zwiastun filmu o polskich zawodnikach League of Legends

Dziesiąta edycja Mistrzostw Świata w League of Legends, w skrócie Worlds 2020, odbywa się w Szanghaju w dniach od 25 września do 31 października 2020 r. – jako pierwsze duże globalne wydarzenie sportowe w Chinach od czasu wybuchu pandemii koronawirusa. To nie tylko okrągła rocznica mistrzostw, ale także początek globalnego partnerstwa pomiędzy Riot Games a Mercedes-Benz. Ustalenia dotyczące partnerstwa zostały z wyprzedzeniem przekazane społeczności LoL.

ZOBACZ TAKŻE: Przed nami Mistrzostwa Świata w League of Legends

W oficjalnym filmie z hymnem mistrzostw, który ukazał się 17 września br., uważni obserwatorzy zdążyli rozpoznać już Mercedesy GLA i EQC (zużycie energii w cyklu mieszanym: 20,2-21,3 kWh/100 km, emisje CO2 w cyklu mieszanym: 0 g/km). Spotkało się to z żywym zainteresowaniem społeczności, na które Mercedes-Benz natychmiast zareagował w mediach społecznościowych – siedząc w EQC z Pucharem Przywoływaczy na prawym przednim fotelu, Bettina Fetzer, wiceprezes Mercedes-Benz AG ds. marketingu, powiedziała do MBUX: „Hej Mercedes, prowadź mnie do Szanghaju!”.

Bettina Fetzer oficjalnie ogłosiła partnerstwo podczas wydarzenia zapowiadającego Worlds 2020; gospodarzem imprezy jest studio Riot Games z Los Angeles. Mercedes-Benz jest teraz wyłącznym partnerem motoryzacyjnym trzech globalnych wydarzeń League of Legends: Mid-Season Invitational, Worlds oraz All-Star Event. W ten sposób marka spod znaku trójramiennej gwiazdy wynosi dotychczasowy sponsoring League of Legends w Chinach (tzw. LPL) na poziom globalny.

ZOBACZ TAKŻE: Polacy Mistrzami Europy w League of Legends

„Zdecydowaliśmy się na współpracę z Riot Games, bo mocno wierzymy w e-sport. League of Legends to jedna z najpopularniejszych gier ostatnich lat. Dzięki współpracy z Riot Games na globalną skalę chcemy jeszcze aktywniej niż wcześniej uczestniczyć w kształtowaniu przyszłości e-sportu i inspirować fanów z pomocą naszej marki, wchodząc z nimi w aktywny dialog” – powiedziała Bettina Fetzer, wiceprezes Mercedes-Benz AG ds. marketingu.

ZOBACZ TAKŻE: Acer przy współpracy z ESL uruchamia Predator League

Mercedes-Benz rozpoczął współpracę pod hasłem „Ikony nowej generacji” – dla uczczenia 10 lat Mistrzostw Świata w League of Legends. Producent akcentuje tu przede wszystkim znaczenie społeczności. Podczas wydarzenia pojawią się sygnowane przez Mercedes-Benz skrzynie Hextech Chests – wirtualne pudełka-niespodzianki z przedmiotami pożądanymi w czasie gry.

Ponadto plany zakładają tworzenie kreatywnych, innowacyjnych treści dla fanów LoL. W ten sposób Mercedes-Benz zamierza wchodzić w interakcje z milionami entuzjastów gry na całym świecie i aktywnie uczestniczyć w kształtowaniu mistrzostw.

„Jako pierwsza luksusowa marka motoryzacyjna, która na globalną skalę zaangażowała się w e-sport, Mercedes-Benz dobrze rozumie pasję, która towarzyszy grze i społeczności League of Legends. Od niemal 100 lat Mercedes jest synonimem doskonałości i cieszymy się, że możemy połączyć nasz wspólny apetyt na innowacje, zapewniając światowej społeczności League of Legends wspaniałe sportowe emocje” – powiedziała Naz Aletaha, szefowa Global Esports Partnerships w Riot Games. 

Przy okazji zaprezentowano spot telewizyjny, który w efektownej formie łączy świat LoL z rzeczywistością. W filmie pojawiają się zarówno znane bohaterki i bohaterowie e-sportu, jak i szereg najpopularniejszych postaci z League of Legends. Dzięki połączeniu swoich sił ich skład okazuje się praktycznie niepokonany – właśnie tak rodzą się „Ikony nowej generacji”.

Zaangażowanie w e-sport i tworzenie wartości dodanej przejawia się również w innych działaniach Mercedes-Benz. Producent będzie transmitować ceremonie wręczania trofeów podczas wszystkich trzech światowych wydarzeń – by oddać szacunek społeczności e-sportu, a w szczególności League of Legends. Przewidziane są także dodatkowe aktywności integracyjne i komunikacyjne.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments