epoint

Zalando wzmacnia jakość asortymentu, rozbudowuje ofertę lifestylową, podnosi poziom inspiracji oraz pozyskuje więcej partnerów B2B, co prowadzi do wzrostu GMV oraz zwiększenia rentowności w pierwszym kwartale.

  • Wartość sprzedaży brutto (GMV) w pierwszym kwartale wzrasta o 1,3%
  • Skorygowany EBIT wzrasta w tym kwartale do 28,3 mln euro, co odpowiada marży wysokości 1,3%
  • Segment B2C odnotowuje największy wzrost dzięki propozycjom w kategoriach Beauty, Sport, Kids & Family a także “Lounge by Zalando”
  • Segment B2B pozyskuje więcej partnerów wielokanałowej realizacji zamówień i zwiększa przychody o 13%
  • Całoroczne prognozy na rok 2024 potwierdzone

W pierwszym kwartale tego roku Zalando osiągnęło wzrost i poprawiło swoją rentowność. Firma podniosła jakość swojego asortymentu, rozbudowała ofertę związaną ze stylem życia, sprawiła, że doświadczenia klientów stały się jeszcze bardziej inspirujące, a także pozyskała więcej partnerów logistycznych. Wyniki stanowią potwierdzenie, ogłoszonej w marcu, zaktualizowanej strategii Zalando, która zakłada budowę wiodącego paneuropejskiego ekosystemu e-commerce w obszarze mody i stylu życia wokół dwóch wektorów wzrostu: B2C oraz B2B.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments