Laboratoires VIVACY, producent dermokosmetyków wykorzystujący kanał eCommerce w swojej strategii dotarcia do klientów, realizuje nową kampanię marketingową „V jak Vie”. 

Wszystkie produkty marki VIVACY są dostępne w dedykowanym polskim klientom sklepie internetowym sklep-vivacy.pl. Marka intensyfikuje swoją ekspansję kampanią marketingową prezentując się poprzez osoby bezpośrednio zaangażowane w rozwój marki i jej dermokosmetyków.

Od blisko 20 lat eksperci Laboratoires VIVACY wykorzystują swoją wiedzę z zakresu medycyny estetycznej i zastosowania kwasu hialuronowego by tworzyć nowoczesne rozwiązania w pielęgnacji anti-ageingSeria dermokosmetyków VIVACY Beauty dedykowana jest pacjentom po zabiegach z zakresu medycyny estetycznej, a także wszystkim tym, którzy w ramach codziennych rytuałów pielęgnacyjnych poszukują produktów najwyższej jakości, zapewniających odpowiednie nawilżenie i ujędrniających skórę.

Laboratoires VIVACY to światowej klasy specjaliści w zakresie koncepcji, produkcji i zastosowania kwasu hialuronowego Stylage®. Firma z francuskim DNA i siedzibą mieszczącą się w Archamps w Haute-Savoie, od samego początku swojego działania stawia na dialog z lekarzami. Zgłaszane przez nich na bieżąco potrzeby pacjentów sprawiły, że VIVACY wprowadziło do swojego portfolio serię pielęgnacyjną VIVACY Beauty.

Jako niekwestionowany ambasador beauté à la française firma wykorzystała swoje francuskie know-how, by stworzyć nietuzinkowe i wysokiej jakości produkty pielęgnacyjne. Dermokosmetyki VIVACY to kolekcja produktów stanowiących pielęgnację uzupełniającą po wykonaniu zabiegów z zakresu medycyny estetycznej. To również sposób na zachowanie pięknej i młodej skóry w ramach codziennych rytuałów pielęgnacyjnych. Od 20 lat misją Vivacy jest podkreślanie prawdziwego piękna i indywidualnych cech kobiet i mężczyzn – to własnie jest French Touch.

Joanna Szendzielorz, CEO Laboratoires VIVACY Polska, wskazuje że Kompleks VIVASÔME® został opracowany dzięki zaawansowanym badaniom prowadzonym w centrum R&D przy fabryce Laboratoires VIVACY we Francji. Jego technologia oparta jest na transporcie składników czynnych, zamkniętych w liposomach, ułatwiających przenikanie składników aktywnych do głębszych warstw skóry, co zapewnia natychmiastowe i widoczne rezultaty. W skład kompleksu wchodzi koktajl trzech składników aktywnych o działaniu anti-ageing.
To woda mineralna Treignac z własnego źródła VIVACY, sorbitol oraz substancje czynne o działaniu biostymulującym. Kremy zostały dodatkowo wzbogacone o kwas hialuronowy oraz stabilizowaną witaminę C. „Dzięki temu połączeniu zmarszczki zostają wygładzone, a skóra jest odżywiona, zrewitalizowana i chroniona przed negatywnym wpływem wolnych rodników.ˮ – wyjaśnia Joanna Szendzielorz.
W skład serii VIVACY Beauty wchodzi sześć produktów, które zostały opracowane w taki sposób, by każdorazowo dostosowywać się do indywidualnych potrzeb skóry pacjenta. Wszystkie produkty przeszły testy kliniczne potwierdzające ich skuteczność.

 

Portfolio dermokosmetyków zostało podzielone na produkty kojące, nawilżające i anti-ageing:

Vivacy Hyalucalm

Kojący krem odnawiający Hyalu Calm® – jego zadaniem jest przede wszystkim regeneracja i łagodzenie skóry, idealnie sprawdza się więc jako krem po zabiegach iniekcyjnych, a także na co dzień dla podrażnionej i reaktywnej skóry z uczuciem ściągnięcia.

Mist – odświeżająca woda do twarzy w formie mgiełki. Składa się z naturalnej wody mineralnej Treignac o wyjątkowo wysokiej zawartości krzemionki. Mgiełka odpowiada za nawilżenie i odświeżenie skóry i może być stosowana wielokrotnie w ciągu dnia niezależnie od wieku.

Krem intensywnie nawilżający Hydra Touch® to propozycjadla kobiet z szorstką i odwodnioną skórą. Jego lekka konsystencja natychmiastowo przywraca skórze komfort i nawilża ją aż do 8 godzin. Przy regularnym stosowaniu cerastaje się bardziej ujednolicona, wygładzona i dogłębnie nawilżona.

Liftingujący przeciwstarzeniowy krem pod oczy Eye Ultim’ Lift® daje natychmiastowy efet napięcia i wygładzenia skóry wokół oczu, a to za sprawą peptydu o działaniu podobnym do toksyny botulinowej. Pełnię swojej mocy wykazuje po miesiącu codziennego stosowania: zmarszczki i linie są zredukowane, a spojrzenie wygląda na bardziej wypoczęte i odmłodzone.

Serum regenerujące komórki Cell Shot® to z koleiultraskuteczny booster eliminujący oznaki starzenia. Według testów klinicznych po aplikacji dwa razy dziennie przez 28 dni serum daje efekt wygładzający zmarszczki i ujędrniający skórę. Jest także idealnym uzupełnieniem kremów na dzień i noc, wzmacniając ich działanie nawilżające i anti-ageing.

Przeciwstarzeniowy krem odbudowujący Age Reboost® to produkt przeznaczony dla kobiet ze skórą dojrzałą, z widocznymi oznakami starzenia: wiotczenie, utrata napięcia skóry, odwodnienie. Wypełnia zmarszczki, definiuje kontury i przywraca blask cerze. Poza działaniem liftingującym daje ogromną przyjemność stosowania dzięki luksusowej i bogatej konsystencji.

Laboratoires VIVACY to francuski producent specjalizujący się w rozwoju, produkcji i dystrybucji iniekcyjnych wyrobów medycznych na bazie kwasu hialuronowego dla Medycyny Estetycznej i Przeciwstarzeniowej. Od momentu rozpoczęcia działalności Laboratoires VIVACY stało się głównym graczem na rynku medycyny estetycznej na świecie, eksportując swoje technologiczne know-how do ponad 80 krajów.

Portfolio produktów VIVACY obejmuje trzy główne marki: STYLAGE® wypełniacze dermalne, DESIRIAL® żele na bazie kwasu hialuronowego do iniekcji w okolicach intymnych kobiet oraz dermokosmetyki Laboratoires VIVACY. Firma produkuje również wiskoelastyczne wyroby medyczne na bazie kwasu hialuronowego stosowane w chirurgii okulistycznej (I.SPACE®) oraz do leczenia choroby zwyrodnieniowej stawów (KARTILAGE®).

Fabryka Laboratoires Vivacy znajduje się w Archamps (Francja) w dynamicznie rozwijającym się regionie Haute-Savoie, w pobliżu granicy francusko-szwajcarskiej. Fabryka jest od lat prestiżowym ośrodkiem badań i rozwoju, a jej marki synonimem beauté à la française.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments