epoint

Procter & Gamble prowadzi dogłębne badania dotyczące potrzeb konsumentów, tak by jak najlepiej odpowiadać na ich potrzeby i dostarczać im produkty, których potrzebują. To geneza współpracy z polskim startupem.

Firma stale poszukuje nowych rozwiązań w każdym zakresie swojej działalności, dlatego współpracuje ze startupami, których innowacje mogą usprawnić wewnętrzne procesy. Wychodząc naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom konsumentów P&G wsparło projekt, realizowany w ramach współpracy z akceleratorem Startup Spark i ŁSSE, który pozwala w jeszcze dokładniejszy sposób odpowiedzieć na wyzwania stawiane przez kupujących.  

Najnowszy projekt realizowany we współpracy z polskim startupem dotyczy ,,eye trackingu” wykorzystywanego jako narzędzie uzupełniające badania konsumenckie, dzięki któremu firma otrzymuje wiele przydatnych informacji o swoich konsumentach. Ze względu na zmianę sposobu robienia zakupów przez konsumentów, celem P&G było znalezienie odpowiedniego narzędzia, które pozwoli na badanie ruchu gałek ocznych w pełni online.

Takie rozwiązanie dostarcza startup RealEye, dynamicznie rozwijający się polski startup, z której usług korzysta coraz więcej firm badawczych, m.in. Ipsos. RealEye oferuje dedykowaną platformę online, na której przeprowadzane są badania ruchu gałek ocznych wyłącznie z wykorzystaniem kamery internetowej. Rozwiązanie RealEye wykorzystuje moc obliczeniową komputera stacjonarnego lub laptopa, aby uruchomić procesy sztucznej inteligencji (dokładnie Deepneural network), która analizuje obrazy pochodzące z kamery.

Sztuczna inteligencja wykrywa twarz badanego, źrenice oraz przewiduje punkt spojrzenia. Badanie odbywa się w czasie rzeczywistym, a żaden obraz czy dźwięk nie jest wysyłany na serwer, co zapewnia bezpieczeństwo danych. W trakcie półrocznej fazy akceleracji startup, we współpracy z ekspertami P&G, usprawnił i rozbudował panel z zakresem pytań, który otrzymują użytkownicy oraz bezpieczeństwo działalności platformy.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments