Epson otwiera nowe wirtualne Centrum Rozwiązań Branżowych dla europejskich klientów i partnerów. Nowa przestrzeń wirtualna oferuje większy dostęp do rozwiązań z zakresu robotyki i rozwiązań przemysłowych firmy Epson, zarówno bezpośrednio, jak i zdalnie.

„Wszyscy musimy przyzwyczaić się do nowych warunków pracy i interakcji. Dla firmy Epson współpraca z naszymi klientami i partnerami ma ogromne znaczenie, dlatego jestem dumny, że nowa formuła EICS+ zapewnia im lepsze wsparcie. Przestrzeń EICS+ oferuje innowacyjny sposób bezpośredniego poznawania naszych produktów, korzystania z indywidualnych porad ekspertów oraz słuchania potrzeb klientów i partnerów” – mówi Pawel Handzlik, Key Account Manager – Robotic Solutions w Epson.

Firma Epson uruchomiła nowe Europejskie Centrum Rozwiązań Branżowych (EISC+) – hybrydowe centrum demonstracyjne, które obejmuje wirtualną przestrzeń i fizyczny obiekt, w którym partnerzy, dystrybutorzy i klienci mogą poznawać nasze produkty i rozwiązania. Nowe EISC+ znajduje się w pobliżu Meerbusch w Niemczech i jest udostępniane wirtualnie dla regionu EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).

Przestrzeń o powierzchni 500 m² zapewnia dostęp do pełnej gamy rozwiązań z zakresu robotyki firmy Epson i innych specjalistycznych produktów przemysłowych, w tym kompletną ofertę robotów SCARA. EISC+ oferuje wsparcie techniczne w wielu językach, dzięki czemu nasi klienci z całej Europy mogą poznać i testować nowe produkty oraz rozwiązania.

W czasie, gdy możliwości spotkań twarzą w twarz są ograniczone, EISC+ oferuje nowe sposoby interakcji z partnerami biznesowymi, nawiązywania kontaktów oraz poznawania technologii za pośrednictwem fizycznego i wirtualnego showroomu, studia telewizyjnego, a także stanowiska wystawowego. „Wszyscy musimy przyzwyczaić się do nowych warunków pracy i interakcji.

Dla firmy Epson współpraca z naszymi klientami i partnerami ma ogromne znaczenie, dlatego jestem dumny, że nowa formuła EICS+ zapewnia im lepsze wsparcie. Przestrzeń EICS+ oferuje innowacyjny sposób bezpośredniego poznawania naszych produktów, korzystania z indywidualnych porad ekspertów oraz słuchania potrzeb klientów i partnerów” – powiedział Paweł Handzlik, Key Account Manager – Robotic Solutions w Epson.

EISC+ zaprezentowano w listopadzie podczas pierwszego wirtualnego wydarzenia prezentującego rozwiązania z zakresu robotyki firmy Epson, na które zaproszono dystrybutorów robotów, aby osobiście przekonali się, że EICS+ pozwala obejrzeć i przetestować nowe rozwiązania. Odzew był bardzo pozytywny, a dystrybutorzy podzielili się swoimi opiniami:

„Elastyczny, hybrydowy charakter EICS+ pozwala łatwo objaśnić obszerne portfolio robotów i automatyki firmy Epson, ponadto nie ogranicza nas czasowo i umożliwia szybkie reakcje. Stwarza to szereg możliwości, które chętnie wypróbujemy wśród klientów z krajów Beneluksu” – wyjaśniał Paul Johan, dyrektor zarządzający w Hupico BVBA z Belgii.

„EISC+ ma szereg oczywistych zalet, myślimy też o klientach, którzy skorzystaliby z sesji studyjnej. Dzięki możliwości zintegrowania własnych lokalnych treści z centrum jesteśmy w stanie pozyskać nowych klientów, jak również przekonać do nowych rozwiązań, tych z którymi już współpracujemy” – dodał Filippe Carrondo, dyrektor zarządzający EPL Mecatrónica z Portugalii.

Guilio Zunino, menadżer ds. rozwoju w Sinta s.r.l. z Włoch, powiedział:
„W przeciwieństwie do innych wirtualnych stoisk, EICS+ pozwala nam przedstawić zastosowania, których nie bylibyśmy w stanie pokazać z powodu braku miejsca lub niedostępności produktów. Pomysł otwiera przed nami nowe możliwości i przyniesie wiele korzyści”.

Koncepcja EISC+ została wprowadzona w życie przez firmę Format WerbeArt, wieloletniego partnera firmy Epson.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments