Ultimate Games, notowany na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie producent i wydawca gier wideo, został wydawcą Car Mechanic Simulator Racing 2018 na Nintendo Switch, jednego z najpopularniejszych tytułów spółki PlayWay.

Dostosowaniem gry do wymagań japońskiej konsoli zajmie się spółka zależna Ultimate Games, Console Way. Od momentu premiery, w 2017 roku, CMS18 został pobrany już ponad 22 mln razy. Wersja na Nintendo ma być dostępna w 2021 roku.

„CMS18 to gra z najpopularniejszej marka PlayWay-a. Choć tytuł zadebiutowała prawie trzy lata temu, symulator mechanika samochodowego niezmiennie przyciąga nowych odbiorców. Z informacji przekazanych przez twórców marki, wynika że po pierwszy półroczu br. liczba graczy oczekujących na zakup tego tytułu, wynosiła ponad 330 tys. użytkowników. Warto dodać, że od dnia premiery gra została pobrana już ponad 22 mln razy, co z pewnością jest imponujący wynikiem” – informuje Mateusz Zawadzki, prezes zarządu Ultimate Games.

„Miło nam poinformować, że na mocy popisanej umowy z PlayWay-em, Ultimate Games będzie wydawcą nowej wersji CMS18 na Nintendo Switch. Dostosowaniem tytułu do wymagań japońskiej konsoli zajmie się nasza spółka zależna – Console Way. Premierę CMS18 na Switch-u planujemy w 2021 roku” – dodaje Mateusz Zawadzki.

CMS18 to trzecia część serii poświęconej zabawie w mechanika warsztatu samochodowego. Zadaniem gracza jest diagnostyka oraz naprawa aut, poczynając od karoserii, kończąc na wymianie panewek czy świec zapłonowych. Zaawansowany symulator z dokładnością i realizmem oddaje złożoność różnych układów w aucie. Na graczy czeka ponad 40 aut do naprawy oraz mnóstwo narzędzi do wykorzystania, aby sprostać oczekiwaniom klientów. 

W październiku Ultimate Games przedstawiło szacunkowe dane finansowe za trzy kwartały br. Spółka odnotowała rekordowe wyniki. Przychody netto za ten okres wyniosły 18,6 mln zł, czyli trzy razy więcej w porównaniu do pierwszych trzech kwartałów 2019. Przychody netto ze sprzedaży, od stycznia do września, osiągnęły 12 mln zł, względem 5 mln zł w analogicznym okresie rok temu.

„Na uwagę zasługuje także zysk netto, który po trzech kwartałach przekroczył 10 mln zł. Na koniec września ubiegłego roku wynik ten opiewał na niespełna 3 mln zł. Nie zwalniam tempa, mamy ambitny plan na przyszły rok, w kalendarzu naszych premier jest ponad 200 pozycji. Dobre wyniki finansowe są potwierdzeniem, że to co robimy jest efektywne i przynosi oczekiwane przez nas oraz naszych akcjonariuszy rezultaty” – mówi Mateusz Zawadzki.

Spółka zapowiedziała, że w przyszłym roku będzie stosowała większą selekcję wśród gier, aby w większym stopniu skupić się na większych tytułach, które są w stanie wygenerować znacząco wyższe przychody. Na 2021 rok Ultimate Games zakłada premierę od 5 do 10 takich tytułów na wszystkie konsole.  Celem spółki na najbliższe 2, 3 lata jest znalezienie się w czołówce firm, wydających gry na konsoli Microsoftu i Sony

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments