SEG 2025

Wraz ze zmieniającym się otoczeniem i ewoluującymi potrzebami klientów Westfield Mokotów aktywnie realizuje modernizację centrum. W 2024 roku zmianom uległo 8 700 m2 powierzchni w 32 lokalach, a w częściach wspólnych rozpoczęto kontynuowane w tym roku prace mające na celu stworzenie komfortowej przestrzeni sprzyjającej spędzaniu czasu w centrum. Jednocześnie Westfield Mokotów rozwinęło ofertę zakupową o unikalne koncepty największych sklepów z Grupy H&M, marki premium niedostępne dotychczas w centrach handlowych oraz nowe lokale gastronomiczne.

W 2024 roku, w trosce o najwyższą jakość doświadczeń zakupowych klientów, centrum rozpoczęło modernizację przestrzeni wspólnych. Kluczowym elementem tych działań była wymiana posadzek, sufitów i instalacji, a następnie usprawnienie ruchu pionowego w centrum poprzez zastąpienie schodów tradycyjnych w centralnym punkcie centrum, schodami ruchomymi oraz wymiana windy prowadzącej do fitness klubu Zdrofit.

Modernizacja, którą rozpoczęliśmy w 2024 roku, to dopiero początek naszych działań mających na celu podniesienie standardu przestrzeni oraz komfortu naszych klientów. W nadchodzącym roku planujemy kolejne inwestycje, wprowadzenie nowych udogodnień oraz usług. Z optymizmem podsumowujemy bieżący rok, a przed nami kolejne wyzwania i ambitne plany, które pozwolą nam kontynuować dynamiczny rozwój. Dzięki różnorodności sklepów, restauracji i usług nasze centrum handlowe nie tylko spełnia potrzeby zakupowe, ale także stało się inspirującym miejscem spotkań, odpowiadającym na potrzeby współczesnych konsumentów. Przemiana ta doskonale wpisuje się w naszą strategię, zgodnie z którą łączymy ofertę wysokiej klasy marek z sieciami mass market, a także unikatowymi konceptami beauty – mówi Izabela Wójcik, general manager Westfield Mokotów. 

Unikalne koncepty nowych marek

Westfield Mokotów stale optymalizuje swoją ofertę, aby jeszcze skuteczniej odpowiadać na oczekiwania klientów, którzy poszukują najwyższej jakości marek, w tym marek premium. Centrum nieprzerwanie przyciąga niszowe marki, które znajdują tutaj połączenie wysokiej jakości, komfortowej przestrzeni oraz właściwej dla siebie grupy docelowej. W grudniu 2024 r. swoje drzwi dla kupujących otworzyła Neoperfumeria Galilu – wyjątkowy koncept, który doceniają wszyscy miłośnicy unikatowych kosmetyków i nietuzinkowych zapachów.

W minionym roku do grona najemców Westfield Mokotów dołączyły także ikony outdooru – marki The North Face i Columbia, które wzbogaciły ofertę sportową i lifestyle’ową centrum. Marki Boggi Milano, Tag Heuer i Plein Sport poszerzyły natomiast portfolio marek premium, także o te skierowane do męskiej części klientów.

Westfield Mokotów to jednak nie tylko wyjątkowa moda i unikatowe marki z segmentu beauty, to także chwila przyjemności przy dobrym jedzeniu. W grudniu do grona najemców dołączyła cukiernia Lukullus, w unikalnym koncepcie – Lukullus Karminowy. Cukiernia opiera swoją filozofię na trzech filarach – smak, piękno, Warszawa – stale zwiększając rzesze wiernych fanów dzięki wyjątkowym wypiekom. W 2024 roku swój lokal w centrum otworzyła też kawiarnia Green Caffè Nero, która rozszerzyła swoją przestrzeń
o część pasażu, tworząc miejsce sprzyjające chwili relaksu i wyciszenia podczas zakupów. W Westfield Mokotów swoją obecność aktywnie rozwijają także sieciowe koncepty gastronomiczne – KFC przeniosło się do większego lokalu, a burgerownie Pasibus i Master Burger otworzyły swoje drzwi dla klientów.

W sumie w 2024 r. modernizacji uległo prawie 8 700 m2 powierzchni w lokalach 32 najemców.

Strategiczne zmiany wśród najemców z Grupy H&M

W tym roku kolejna strefa centrum przeszła modernizację, obejmującą m.in. relokacje sklepów marek z Grupy H&M. Do centrum zawitała długo wyczekiwana marka COS, lokal &Other Stories otworzył się w nowym miejscu, a dwupiętrowy sklep H&M został przebudowany i zyskał dział H&M Home, tworząc harmonijną przestrzeń zaprojektowaną w duchu szwedzkiej marki. Obecny w Westfield Mokotów koncept H&M jest jednym z najnowocześniejszych na świecie – w zeszłym roku otwarte zostało tylko dziesięć podobnych przestrzeni.

Zakończony w listopadzie 2024 roku proces rekomercjalizacji tego obszaru na obu poziomach centrum handlowego to część rozpoczętych w ubiegłych latach działań mających na celu stworzenie spójnej i nowoczesnej przestrzeni, idealnie odpowiadającej na oczekiwania klientów, a jednocześnie pozwalającej na maksymalne wykorzystanie potencjału najemców. W poprzednich latach nowe otwarcia, relokacje oraz modernizacje objęły marki z Grupy Inditex: Massimo Dutti, Oysho, Pull&Bear, Zara i Zara Home.

Budowanie relacji z klientami

Kluczowym elementem rozwoju centrum, towarzyszącym poszerzeniu oferty zakupowej, była seria wydarzeń, które połączyły klientów z marką Westfield Mokotów, jego najemcami i wartościami jakie wyznaje. W minionym roku centrum zaprosiło klientów na Westfield Good Festival – wydarzenie poświęcone tematyce zrównoważonego rozwoju, które promuje odpowiedzialne podejście do konsumpcji, środowiska i społeczeństwa, w ramach którego klienci mogli uczestniczyć w serii różnorodnych warsztatów i spotkań, podczas gdy uczestniczące marki zyskały platformę do zaprezentowania swoich rozwiązań i działań jakie podejmują na ścieżce do zrównoważonego rozwoju.

W ofercie ubiegłorocznych wydarzeń znalazło się również Westfield Days, skoncentrowane
na prezentacji najnowszych trendów w modzie, technologii i stylu życia. Obie, coroczne inicjatywy nie tylko wzmacniają zaangażowanie i lojalność klientów, ale także stanowią wyjątkową platformę, która łączy marki z konsumentami, umożliwiając budowanie trwałych relacji.

Równolegle do rozbudowywania oferty i ulepszania doświadczeń zakupowych klientów, centrum wspiera różnorodne inicjatywy w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, transformacji środowiskowej i budowania silnych społecznych relacji realizowane w ramach globalnej strategii Better Places przez grupę Unibail-Rodamco-Westfield, zostały po raz trzeci wyróżnione prestiżową nagrodą Polskiej Rady Centrów Handlowych za najlepszą strategię i działania w obszarze ESG. To uznanie potwierdza, że odpowiedzialność wobec środowiska oraz zaangażowanie społeczne stanowią kluczowe wartości dla funkcjonowania należących do spółki centrów handlowych, w tym także Westfield Mokotów.

epoint
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments