Primavera Parfum Group, jedyny w kraju kompleksowy hub e-commerce dla firm z branży health&bealuty, dynamicznie się rozwija. W ostatnim czasie do zespołu w roli Business Development Directora dołączył Marek Rozbiewski. To doświadczony menadżer, którego celem jest zbudowanie trwałych relacji z klientami sieciowymi oraz rozwój segmentu dystrybucji oraz marek własnych.
Primavera Parfum jest jednym z największych dystrybutorów i sprzedawców e-commerce produktów z kategorii kosmetycznych w Polsce. Działając na wielu płaszczyznach, jako dystrybutor, importer, detalista i dostawca rozwiązań dropshipping, określa swoją działalność jako hub-e-commerce. Do zasobów Grupy należą m.in. internetowe sklepy Tagomago.pl i Perfumeria.pl.
W ostatnim czasie Primavera Parfum mocno koncentruje się na rozwoju tzw. rynku nowoczesnego, który obejmuje między innymi segment klientów sieciowych. W celu zwiększenia swoich kompetencji w tym obszarze Grupa pozyskała doświadczonego menadżera z wieloletnim doświadczeniem w branży FMCG, w tym również kosmetycznej.
Marek Rozbiewski objął funkcję Business Development Directora, a do jego głównych zadań należeć będzie nawiązanie i rozpoczęcie długoterminowej współpracy z klientami sieciowymi oraz utrzymanie z nimi dobrych relacji biznesowych. Na tym jednak nie kończą się jego obowiązki
„Zamierzam zadbać o rozwój dystrybucji Primavera Parfum na krajowym rynku marek dystrybucyjnych, jak również marek własnych. Osiągnięcie tego celu będzie wymagać z mojej strony wspierania Działu Marketingu w budowaniu portfolio produktowego oferty firmy – poinformował Marek Rozbiewski, Business Development Director w Primavera Parfum.
Jak twierdzi Jędrzej Karasek, CEO w Primavera Parfum Group, zatrudnienie nowego dyrektora pozwoli Grupie rozwinąć kluczowe obszary swojej działalności biznesowej.
„Wiążemy duże nadzieje z pracą nowego Business Development Directora. Chcemy korzystać z jego wieloletniego doświadczenia w procesie budowania nowych marek czy realizacji zadań strategicznych, uwzględniających między innymi planowanie budżetu – powiedział Karasek.
Nowy Business Development Director posiada aż 24-letnie doświadczenie w branży beauty&health. W trakcie swojej kariery odnosił spektakularne sukcesy w takich firmach jak: Coca-Cola, Reckitt Benckiser czy Eurus. Jego kompetencje obejmują m.in.: rozwój strategii handlowej i marketingowej, zarządzanie zespołami sprzedaży i marketingu, negocjacje handlowe i budowanie relacji z kluczowymi klientami, analizę rynku oraz adaptację do zmieniających się trendów, jak również wdrażanie innowacyjnych produktów na rynek.