One2tribe, notowana na NewConnect spółka technologiczna, prowadzi aktualnie szereg pilotaży, w tym z firmami telekomunikacyjnymi, w obszarze Contact Center, czy sieci stacji benzynowych i liczy na pozyskanie z nich nowych umów, poinformował ISBtech wiceprezes Wojciech Ozimek.
„Najważniejszym do tej pory dla nas wydarzeniem jest podpisanie kontaktu z L’Oréal w obszarze motywacji influencerów, więc to dla nas nowy rynek, bo dotychczas działaliśmy w obszarze motywacji pracowników. Jest to bardzo ciekawy projekt, innowacyjny z punktu widzenia podejścia, ale też o dość dużej dla nas wartości ekonomicznej i dużym elemencie rozwojowym dla firmy, bo chodzi nie tylko o Polskę. Ponadto One2tribe prowadzi pilotaże z firmami telekomunikacyjnymi, w obszarze Contact Center, w obszarze sieci stacji benzynowych. Liczymy, że zamienią się w podpisane umowy” – powiedział ISBtech Ozimek.
Wskazał ponadto, że kolejnym istotnym dla spółki trendem jest poszerzanie zastosowania sztucznej inteligencji w codziennych zadaniach i w rozwoju platformy.
„To są naprawdę duże zmiany. My zakładaliśmy wolniejszy rozwój, a obecnie widzimy że AI jest bardzo istotnym elementem, w kontekście naszych kontraktów z bardzo dużymi firmami. W obszarze przetwarzania tysięcy obrazów jest zainteresowanie zastosowaniem modeli wizyjnych, tzw. multimodalnych, czyli połączenie tego, co znamy z chatGPT z rozpoznawaniem obrazu i jego składowych. To wzbudza duże zainteresowanie i obecnie jesteśmy w trakcie wielu projektów pilotażowych” – wskazał wiceprezes.
Ponadto po dopuszczeniu przez GPW akcji połączeniowych serii C wszystkie akcje One2tribe są obecnie notowane na NewConnect. „Planujemy uproszczenie i stworzenie bardziej przejrzystej struktury wewnętrznej firmy. Wykonujemy też gigantyczną pracę nad rentownością, bo chcemy, żeby wzrost skali firmy nie generował nadmiernych kosztów, żeby skalowanie odbywało się głównie w obszarze wartości” – podsumował wiceprezes One2tribe.