zondacrypto stawia na sport kobiet! Lider wśród kryptowalutowych giełd w Europie Środkowo-Wschodniej został sponsorem Magdaleny Fręch, 49. tenisistki świata. Reprezentantka Polski i wielokrotna mistrzyni kraju seniorów, po raz pierwszy z logotypem zondacrypto wystąpi już podczas rozpoczynającego się w tym tygodniu – I runda pań – wielkoszlemowego turnieju Roland Garros, znanego też jako French Open.
To pierwsza, ale na pewno nie ostatnia, kobieca współpraca w zakresie sponsoringu sportu przez zondacrypto, która jest przecież kobietą. Mówimy o jednej z czołowych tenisistek świata, która właśnie rozbiła byłą mistrzynię US Open Sloane Stephens. Magdalena Fręch ma dopiero 26 lat, niedawno dotarła do IV rundy Australian Open. Jako liderzy regionu CEE w branży kryptowalut, stawiamy na najlepszych. To zawodniczka z równie wielkimi ambicjami, jak zondacrypto w naszej dziedzinie. Jesteśmy gotowi na nadchodzące wspólne sukcesy sportowe i marketingowe. – deklaruje Przemysław Kral, CEO zondacrypto.
Pierwsza okazja już podczas jednego z czterech największych globalnych, wielkoszlemowych turniejów, czyli rozpoczynającego się oficjalnie w tym tygodniu Roland Garros. Magdalena Fręch była w tym roku już nawet 42. w światowym rankingu WTA, to jej najwyższa pozycja w karierze. Dotychczas triumfowała w 1 turnieju WTA, 6 singlowych ITF i 4 deblowych zawodach ITF. We wcześniejszych edycjach French Open, dwukrotnie docierała do II rundy (w 2018 i 2023 roku).
To mój najlepszy sezon w karierze, a dopiero się rozkręcam. W kryptowalutach trzeba podejmować szybkie i mądre decyzje, dokładnie tak jak na korcie. Dynamika tej nowoczesnej branży również przypomina najszybsze wymiany tenisowe. Cieszę się, że mogę współpracować z zondacrypto jako pierwsza kobieta ze świata sportu. – podkreśla Magdalena Fręch.
Dla zondacrypto, to kolejna współpraca z zakresu sponsoringu sportowego. Aktualnie giełda kryptowalut prowadzi działania m.in. z Juventusem Turyn, Giro d’Italia, Tour de Pologne, czy Rakowem Częstochowa.
Współpraca została nawiązana przy wsparciu Agencji Marketingu Sportowego Aleja Sportu.