TCL, wiodący producent elektroniki użytkowej i marka nr 1 na świecie produkująca telewizory 98-calowe, 7 maja zorganizował event na stadionie PGE Narodowy w Warszawie, podczas którego zademonstrowano najnowszy line-up telewizorów, w tym największy na świecie QD MiniLED o przekątnej 115 cali, jak również szereg innych urządzeń – smartfony, tablety, a także sprzęt AGD. Emocjonującym wydarzeniem z pewnością jest ogłoszenie współpracy z PZPN i sportowe partnerstwo z Reprezentacją Polski. Przed nami wspaniałe, piłkarskie święto!

Zgromadzonych gości rozgrzał mistrzowski pokaz Pawła Kwita, jednego z najbardziej doświadczonych football freestylerów, czyli sztuki wykonywania trików z piłką w Polsce i na świecie!

Następnie na scenie pojawił się Carlos Li, prezes TCL Europe, który opowiadał o firmie i jej osiągnięciach, a także o najnowszych partnerstwach sportowych na całym świecie:

Jesteśmy zachwyceni, że możemy dołączyć do kolejnej drużyny narodowej i ją wspierać. Żyjemy w erze urządzeń mobilnych i prawie wszystko robimy w biegu. Jednak, kiedy siadamy przed telewizorem razem z przyjaciółmi i rodziną, by oglądać mistrzostwa, chcemy zobaczyć to na dużym ekranie. TCL zaprasza do świata wciągających wrażeń, żebyś czuł się, jakbyś rzeczywiście był obecny na stadionie u boku swojej ulubionej drużyny! – podkreślił.

Stefan Streit, Dyrektor Marketingu TCL opowiadał o współpracy z Szymonem Marciniakiem i przesłaniu firmowego hasła „Inspire Greatness”:

Wierzymy, że wielkość jest osiągalna dla każdego, a wszystko, czego potrzeba, to inspiracja, by ją odblokować. Dzięki naszemu nowemu ambasadorowi Szymonowi Marciniakowi oraz dzięki szeroko dostępnej, inteligentnej technologii, możemy zainspirować i zmotywować każdego człowieka na ziemi.

Zapewnił również, że popularność telewizorów o dużych przekątnych wciąż rośnie:

Jeśli zdecydujesz się na model o przekątnej 65 czy 75 cali, już nigdy nie wrócisz do mniejszego! To zupełnie inne, niesamowite doświadczenie z oglądania.

Łukasz Wachowski, Sekretarz Generalny PZPN:Bardzo cieszę z naszej współpracy. Moim zdaniem, za chwilę cała Polska będzie wiedziała, że PZPN współpracuje z tak wyjątkową marką jak TCL, bo czas mistrzostw to prawdziwe święto!

Jayway Peng, Dyrektor Zarządzający w TCL Electronics Polska z dumą prezentował najnowsze dane, z których wynika, że sprzedaż telewizorów na naszym rynku szybko rośnie, a firma zajmuje już pod tym względem drugie miejsce na rynku. Mówił również o pozostałych produktach i technologiach TCL, w tym pralkach z technologią WM i nowoczesnych lodówkach TCL Free Built-in.

Podczas wydarzenia zaprezentowano również bogate portfolio urządzeń mobilnych: smartfony, również tak zwane Featurephone, Mobile Broadband i tablety. Można było obejrzeć najnowsze urządzenia z serii 50 – TCL 50 SE, TCL 505 i TCL 501, które wkrótce będą dostępne na polskim rynku, a także dowiedzieć się więcej o technologii NXTPAPER 3.0 zapewniającej najwyższy komfort dla oczu, antyodblaskowość i niski poziom niebieskiego światła.

Marcin Nowak z Działu Sprzedaży TCL Poland szczegółowo omawiał zaprezentowane nowości – serie X95, C855, C655 PRO, C655, P755, V6B i S54, ze szczególnym uwzględnieniem spektakularnego, największego na świecie, 115-calowego telewizora QD-Mini LED. Nowością jest również 2.1-kanałowy soundbar S55H z bezprzewodowym subwooferem. Firma TCL jest również producentem monitorów gamingowych – na naszym rynku będzie można kupić najnowsze modele: 34-calowy 34R83Q oraz 27-calowy 27R83U.

Według danych GFK w okresie od października 2023 do marca 2024 w Polsce sprzedawało się aż 610 telewizorów TCL dziennie. Z różnych badań wynika również, że o ile telewizory w technologii 3D, zakrzywione, z rozdzielczością 8K nie cieszą się specjalnym zainteresowaniem klientów, to już telewizory smart o dużych przekątnych (powyżej 50 cali) zdecydowanie tak. Telewizor o większej przekątnej to optymalny wybór dla każdego miłośnika rozrywki. Firma TCL w Polsce będzie coraz bardziej widoczna dzięki specjalnym strefom TCL w najlepszych sklepach z elektroniką, na warszawskim lotnisku Chopina, a przede wszystkim dzięki cennemu, sportowemu partnerstwu. – mówi Rafał Zadara, Retail Marketing Manager w TCL Poland.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments