Spółka mLeasing, należąca do grupy mBank, w 2024 rok wchodzi z nową strategią, która jest odpowiedzią na dynamicznie zmieniające się otoczenie rynkowe oraz coraz większy wpływ zmian klimatycznych na wyzwania stawiane przed biznesem i społeczeństwem. Rok 2023 zakończyła z rekordowymi wynikami finansowymi i sprzedażowymi.

mLeasing będzie wspierać klientów i partnerów w nadchodzącej transformacji rynku automotive. Zgodnie z bieżącymi regulacjami, od 2035 roku nie będzie już możliwy zakup auta z napędem spalinowym. Zmiana takich aut na elektryczne, czy z napędem wodorowym jest trudna dla wszystkich uczestników rynku. Spółka przygotowuje nową ofertę w tym segmencie, uwzględniając potrzeby zarówno użytkowników aut, jak i dla właścicieli flot. Dla tych pierwszych mLeasing będzie oferować pełen zakres usług od wyboru auta, poprzez finansowanie, po ułatwianie codziennego użytkowania. Z myślą o drugich, spółka pilotuje obecnie kompleksowy program dekarbonizacji floty, z którym wkrótce wyjdzie na rynek.

Nasza wieloletnia już współpraca z VOLVO Car Poland pozwoliła nam na wypracowanie wielu innowacyjnych rozwiązań, które wspierają naszych partnerów nie tylko od strony produktowej, ale również od strony procesowej, dzięki zastosowaniu nowoczesnych technologii. Szybki, prosty proces w ścieżce cyfrowej klienta, rozwiązania wspierające sprzedawców w punktach dealerskich, pełna integracja z platformami e-commerce plus nasze własne cyfrowe kanały sprzedaży poprzez platformę mAuto – to rozwiązania, na które stawiamy. – mówi Cezary Raczyńki, prezes mLeasingu.

Cezary Raczyński, prezes mLeasingu

Dodatkowo mLeasing pracuje nad kompleksową ofertą, która będzie wspierać małe i średnie firmy w zielonej transformacji. To właśnie ten sektor jest odpowiedzialny za około 60 do 70 proc. śladu węglowego w gospodarce europejskiej. Pakiet ‘fit for 55’ wymaga od nich dużych zmian, jednocześnie wiele z tych firm nie ma jeszcze świadomości nadchodzących przepisów. Oferta mLeasing będzie miała na celu im pomóc i ułatwić realizację planów redukcji emisyjności ich modeli biznesowych. Jednocześnie, spółka będzie wspierać swoich partnerów z sektora firm dużych i korporacji, dla których MŚP są bardzo często dostawcami bądź podwykonawcami, wpływając bezpośrednio na ich plany redukcji śladu CO2 w zakresie emisyjności.

Rok 2023 mLeasing zakończył z zyskiem w wysokości 215 mln zł brutto, o 6 proc. większym niż rok 2022. Zawarł w tym czasie umowy o również rekordowej w swojej historii wartości 7,3 mld zł. Dało to 7 proc. udział w polskim rynku leasingu.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments