Od początku 2022 roku eBilet zanotował 5% wzrost zamówień biletów elektronicznych. Mimo że ten typ biletów zyskuje na popularności uczestnicy wydarzeń, którzy chcą być bliżej artysty lub mieć unikatową pamiątkę z bycia częścią historycznego momentu decydują się na zamówienie fizycznych blankietów kolekcjonerskich. W samym 2023 eBilet zrealizował wydruk 170 tysięcy biletów na różnorodne wydarzenia kulturalne i sportowe.
Bilety blankietowe są wciąż bardzo popularne wśród fanów dużych wydarzeń na żywo dlatego, że mają dla nich wartość emocjonalną. W tym roku tylko uczestnicy koncertów Dawida Podsiadło, gali XTB KSW Colosseum 2 i Drift Masters European Championship zamówili blisko 30 tysięcy biletów kolekcjonerskich, które dostarczyliśmy w prawie 11 tysiącach przesyłek. Szybka wysyłka i skrócenie czasu dostawy to jeden z naszych priorytetów, które realizujemy w ramach synergii z Grupą Allegro we współpracy z oddziałem logistycznym w Adamowie. W tym roku nasz zespół DEX zrealizował już 83 tysiące wysyłek. – mówi Konrad Sobczuk, Commerce Operations Leader w eBilet.
Paczkomat® InPost nową formą dostawy dla klientów eBilet
Z myślą o uczestnikach wydarzeń, eBilet zwiększa komfort zakupu poprzez umożliwienie korzystania z różnych form dostawy. Od teraz klienci eBilet mogą wygodnie odbierać zamówione bilety w urządzeniach Paczkomat® InPost w całej Polsce. To przede wszystkim wygoda i elastyczność w odbiorze wejściówek na długo wyczekiwane wydarzenie, którego można dokonać o dowolnej porze dnia i nocy, siedem dni w tygodniu.
Warto wiedzieć, że aż 98% przesyłek nadanych w Paczkomatach dociera do odbiorcy w drugi dzień (roboczy) po nadaniu, co ma dla klientów znaczenie, zwłaszcza teraz, przed Świętami.