Rozwój e-commerce w Polsce przyspiesza, podobnie jak dostawy z kategorii beauty. Popularna drogeria Kontigo nawiązała współpracę z Glovo, dzięki której ponad 5 000 produktów pielęgnacyjnych i makijażowych firmy jest dostępne w ekspresowej dostawie w ciągu kilkudziesięciu minut w aż 14 miastach w Polsce. Dla Glovo to już kolejny partner w kategorii beauty, która staje się coraz popularniejsza wśród rosnącej grupy użytkowników oczekujących dostaw już w kilkadziesiąt minut.

Według raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2022”, Polacy coraz częściej korzystają z zakupów online ze względu na całodobową dostępność, nieograniczony wybór i atrakcyjne ceny w porównaniu do sklepów stacjonarnych1. Liczba internautów w Polsce wzrosła do 30 mln, z czego aż 77% robi zakupy online. Wśród najczęściej nabywanych produktów znajdują się kosmetyki i perfumy, które są kupowane przez 65% osób dokonujących zakupów online. Dzięki współpracy Glovo i Kontigo użytkownicy mogą zamówić produkty kosmetyczne i pielęgnacyjne z ekspresową dostawą do domu w 14 miastach w Polsce: Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Bydgoszczy, Katowicach, Kielcach, Opolu, Tarnowie, Toruniu, Tychach, Czeladzi czy Bielsko-Białej.

Kontigo – odkryj świat wyjątkowych kosmetyków

Kontigo to znana drogeria, który zdobyła uznanie klientów dzięki szerokiemu wyborowi wysokiej jakości kosmetyków. Marka posiada w swoim asortymencie marki własne i topowe brandy: produkty do makijażu, pielęgnacji ciała, twarzy i włosów, a także zapachy i liczne akcesoria. Razem z Glovo Kontigo chce zapewnić klientom nowe wrażenia podczas zakupów, umożliwiając wybór spośród ponad 5000 produktów związanych z pielęgnacją oraz zdrowiem, dostarczanych szybko i wygodnie pod wskazany adres, w zaledwie kilkadziesiąt minut.

Dotychczas najczęściej zamawianymi produktami z kategorii beauty w Polsce były szampon odbudowujący i maska do włosów, jednak wraz z rozszerzeniem oferty proporcje mogą się znacząco zmieniać. Globalnie w Glovo najczęściej zamawiany jest tusz do rzęs i waciki do demakijażu. Klienci doskonale wykorzystują dostępną ofertę kosmetyczną w Glovo zarówno w przypadku nieprzewidzianych sytuacji, jak i w codziennych zakupach, doceniając wygodę i szybkość realizacji zamówień.

Nasze produkty dostępne są nie tylko stacjonarnie, ale także poprzez sklep online oraz aplikację Kontigo. Dzięki temu wiemy, jak istotny staje się kanał sprzedaży online z możliwie jak najszybszą dostawą. To wygoda i komfort, który doceniają nasi klienci. Dzięki Glovo możemy jeszcze bardziej skoncentrować się na indywidualnych potrzebach klientów, którzy często potrzebują naszych produktów dosłownie natychmiast. podkreśla Agata Stachowiak Menadżer Marketingu Kontigo.

Od kwiatów po kosmetyki – Glovo stale rozszerza ofertę e-retail

Misją Glovo jest zapewnienie mieszkańcom miast wszystkiego, czego potrzebują w szybki i łatwy sposób. W tym celu platforma dynamicznie rozwija swoją sieć partnerów i rozszerza ofertę e-retail o nowe kategorie. Od 2022 roku liczba sklepów współpracujących z platformą wzrosła dwukrotnie, umożliwiając użytkownikom zamawianie różnorodnych produktów. Dzisiaj użytkownicy Glovo w Polsce mogą zamówić artykuły wyposażenia wnętrz, jedzenie i zabawki dla zwierząt, kwiaty, kosmetyki, ubrania, wyroby cukiernicze, artykuły biurowe czy gadżety z sex shopów. A to dopiero początek rozwoju nowych kategorii.

Nasi użytkownicy mają rożne potrzeby zakupowe, a my chcemy móc je zaspokajać. Kosmetyki i produkty do pielęgnacji to jedne z najbardziej popularnych zakupów, zatem nawiązanie współpracy z Kontigo jest naturalnym krokiem do dalszej rozbudowy oferty Glovo w kategorii beauty na polskim rynku i bezpośrednio wiąże się z globalną strategią rozwoju naszej platformy. W innych krajach europejskich Glovo współpracuje z takimi top markami jak Douglas, Primor, Lush czy Kiko Milano. I wciąż jesteśmy otwarci na więcej. Także w Polsce, gdzie coraz więcej sklepów chce z nami współpracować. podkreśla Beata Wronowska, Partner Business Leader Q-Commerce w Glovo Polska.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments