Hisense szacuje, że w sierpniu zdobył już 2% polskiego rynku TV, wchodząc na niego dopiero w lutym 2021 i liczy, że osiągnie podwojenie tego wyniku do końca roku, poinformował ISBtech Head of Sales TV w Hisense Polska Konrad Arseniuk.

Konrad Arseniuk, Hisense

Hisense szacuje, że w sierpniu zdobył już 2% polskiego rynku TV, wchodząc na niego dopiero w lutym 2021, i to w czasie pełnego lockdown. Liczymy, że osiągniemy podwojenie tego wyniku do końca roku. Mamy silne produkty, które bronią się swoją specyfikacją oraz mocny przekaz marketingowy dla klientów” – powiedział ISBtech Arseniuk.

Hisense jest partnerem najważniejszych turniejów piłkarskich – Euro 2020, mundialu w Katarze w 2022 czy partnerem francuskiego klubu pełnego gwiazd sportu PSG.

Hisense to lider rynku TV w Chinach od wielu lat, z mocną pozycją w USA, Australii, więc teraz czas na Europę. Mamy już aktywa produkcyjne na Starym Kontynencie oraz rozważamy dalsze inwestycje produkcyjne w Europie” – dodał Head of Sales TV w Hisense Polska.

Wskazał, że rynek TV w Polsce w I półroczu sięgnął niemal 950 tys. sztuk, co przekłada się na wartość 2,2 mld zł.

Hisense

Dynamika na poziomie 26% wartości sprzedaży i 6% wzrost wolumenowo pokazuje, że średnia cen telewizorów rośnie w wysokim tempie. Co ciekawe odbiorniki o przekątnej 70 cali zaliczyły prawie podwojenie rynku, tymczasem segment 50-calowych TV zwalnia, a zastępują go na rynku telewizory o przekątnej 60 cali, co wyraźnie widać na skali sprzedaży” – wymienił Arseniuk.

Zaznaczył, że Hisense ma w portfolio pełną gamę TV. „Właśnie powiększyliśmy ofertę kategorią mini-LED o flagowy 75-calowy U9GQ, a marka prezentuje swoją silną ofertę w kategorii premium – ULED oraz nowy OLED, a także w segmentach UHD i HD. Rozwijamy przy tym nasze innowacje software’owe – dostosowanie najlepszej jasności obrazu, dźwięk przestrzenny, sterowanie głosowe w języku polskim, funkcje dopasowanie do gamingu” – podsumował Arseniuk.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments