Asseco Poland zadebiutuje we wrześniu w telewizji z pierwszą w historii grupy kampanią reklamową dwóch dynamicznie rosnących produktów – SimplySign i rozwiązań ERP, poinformował wiceprezes Artur Wiza.

Od początku września rozpoczniemy kampanię reklamową w TV. To będzie nasz absolutny debiut z reklamą w tym kanale. Kampania będzie dotyczyć dwóch naszych dynamicznie rosnących produktów – podpisu elektronicznego SimplySign i rozwiązań ERP” – powiedział Wiza podczas spotkania z dziennikarzami.

Zaznaczył, że podpis elektroniczny „niesamowicie szybko rośnie, jest podstawą cyfryzacji i ma ogromny wpływ na wynik spółki z grupy – Asseco Data Systems”. 

W ramach usług zaufania napędza nasz międzynarodowy rozwój w tym segmencie.  Znajduje zastosowanie zarówno u małych jak i dużych przedsiębiorców. Drugi promowany produkt to systemy zarządzania przedsiębiorstwem ERP. Podkreślimy także jubileusz 30 lecia naszej firmy. Uważamy, że efekt będzie bardzo pozytywny wizerunkowo również w aspekcie dotarcia do potencjalnych nowych pracowników” – dodał wiceprezes. 

Reklama Asseco Poland w telewizji wesprze kampanię performance w internecie. 

ZOBACZ RÓWNIEŻ:

Portfel Asseo przebił 10 mld zł, chmura nabiera dynamiki

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments