Od początku września konsumenci mogą już zamawiać zakupy z sieci sklepów SPAR  z ekspresową dostawą do domu. Wystarczy tylko złożyć zamówienie w aplikacji albo na stronie Wolt, a wybrane artykuły kurier dostarczy nawet w 35 minut. Usługa dostępna jest na razie tylko na terenie Warszawy. 

Zamówienia z ekspresową dostawą można składać zarówno w aplikacji mobilnej, jak i na stronie Wolt. Klienci już teraz mogą skorzystać z szerokiej oferty m.in. produktów spożywczych, napojów i artykułów gospodarczych dostępnych w sieci SPAR.

Dodatkowo w najbliższym czasie zostanie ona poszerzona o kolejne nowe artykuły. Po skompletowaniu i potwierdzeniu koszyka zamówienia, za wybrane produkty zapłacą kartą płatniczą za pomocą jednego kliknięcia. Od momentu złożenia zamówienia, kurier doręczy zakupy w dowolne miejsce objęte obszarem dostaw nawet w 35 minut. 

ZOBACZ TAKŻE: Nicolas Jedraszak o planach Wolt i rynku delivery

Obecnie ze wspólnej oferty Wolt i SPAR mogą skorzystać klienci z Warszawy. Jednak
po zakończeniu programu pilotażowego, możliwie jest rozszerzenie współpracy o kolejne miasta. Na początek zamówienia w ramach ekspresowej dostawy można składać od poniedziałku do piątku, w godzinach od 10 do 18. W najbliższej przyszłości, godziny dowozu zamówień będą rozszerzane. Koszt usługi, niezależnie od miejsca dostawy, jest stały i wynosi 9,99 złotych. Obszar dowozu można sprawdzić w aplikacji lub na stronie Wolt.

„Cieszymy się, że razem ze SPAR możemy oferować użytkownikom ekspresową dostawę zakupów online. Łączy nas duże przywiązanie do jakości obsługi i oferowanych produktów. Dzięki tej współpracy nasi użytkownicy mają do dyspozycji jeszcze szerszy wachlarz usług dowozu dostępnych w naszej aplikacji. To dla nas istotny krok w rozwoju naszej działalności w Polsce” – mówi Agata Polityło, General Manager w Wolt Polska.

W ramach troski o wysoki standard obsługi, klienci Wolt i SPAR uzyskują nie tylko dostęp do wysokiej jakości produktów oraz ich ekspresowej dostawy. Zarówno strona, jak i aplikacja Wolt umożliwiają złożenie szybkiego zamówienia za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Następnie klient może na bieżąco śledzić jego status od kompletowania zakupów, aż po dostawę pod swoje drzwi.

Co istotne, w razie potrzeby, może w każdej chwili skontaktować się z centrum obsługi klienta Wolt. Pod względem responsywności jest ono jednym z najszybszych na rynku – średni czas udzielenia odpowiedzi na live chat wynosi mniej niż 60 sekund. Co ważne, z klientami kontaktują się pracownicy firmy zatrudnieni na miejscu, a nie chatboty. 

„Zależy nam, aby nasi klienci mogli szybko i wygodnie zamawiać produkty do swoich domów – stąd nasza współpraca z partnerem Wolt. Zamówienia składane przez aplikację będą przygotowywane przez pracowników sklepu – zatem mamy całkowitą pewność, że produkty do zamówień będą starannie dobierane, a następnie przechowywane i dostarczane w odpowiednich warunkach” – mówi Dawid Kaszuba, Dyrektor E-commerce w Wasz Sklep SPAR sp. z o.o.

„Dbamy o to, aby produkty, które dostarczamy były najwyższej jakości. Gwarantują to codzienne dostawy warzyw i owoców od sprawdzonych dostawców, także tych lokalnych, szeroki wybór mięs, wędlin i serów. Dzięki usłudze klienci z Warszawy – i mamy nadzieję, że wkrótce także kolejnych miast – będą mogli wygodnie zamówić produkty z naszej szerokiej oferty za pomocą telefonów” – podkreśla Dawid Kaszuba.

SPAR to sieć lokalnych sklepów prowadzonych przez polskich przedsiębiorców oferujących klientom wszystko, czego potrzebują na codzienne zakupy dla swojej rodziny. W Polsce sieć sklepów SPAR do końca roku 2020 ma liczyć około 250 placówek. W kolejnych pięciu latach liczba ta ma wzrosnąć do 400.  

W Polsce Wolt, obok dostawy zakupów online, rozwozi dania z restauracji w 6 miastach. Niebieskich kurierów można spotkać na ulicach ponad 80 miast w 23 krajach w Europie i Azji. Dostawy Wolt realizowane są za pomocą rowerów, skuterów i samochodów. Aplikację Wolt można pobrać za pomocą Google Play lub App Store.