Gaming Factory, producent i wydawca gier komputerowych na PC i konsole, zaprezentował na platformie Steam najnowszy projekt ze swojego portfolio produkcyjno-wydawniczego – Pizza Simulator. Tytuł zadebiutuje w wersji na PC oraz konsole Sony i Microsoftu w 2021 roku. Gaming Factory jednocześnie pracuje nad nowymi projektami. Premiery kilku z nich zaplanowane są jeszcze w tym roku, chodzi m.in. Bakery Simulator, Farming Life, czy Castle Flipper.
„Od dziś w sklepie Steam dostępna jest zapowiedź naszego nowego tytułu, którego jesteśmy producentem i wydawcą – Pizza Simulator. Gracz wcieli się w biednego pracownika pizzerii, który musi nauczyć się fachu. Jego zadaniem będzie zawodowy rozwój, by docelowo stać się kierownikiem lokalu. W tym celu pozna tajniki restauracyjnego biznesu. Tylko od jego zaangażowania będzie zależało, czy zbuduje największą sieć pizzerii na świecie, czy pozna smak bankructwa.” – informuje Mateusz Adamkiewicz, prezes zarządu Gaming Factory.
Prace nad Pizza Simulator już trwają. Docelowo gra będzie dostępna w kilku wersjach językowych: polskim, angielskim, hiszpańskim, francuskim, niemieckim, włoskim, portugalskim i rosyjskim.
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Gaming Factory zmierza na rynek giełdowy
„Pizza Simulator łączy cechy gier strategicznych, symulacyjnych i ekonomicznych. W tego typu gry bardzo chętnie grają zarówno młodsi gracze, jak również ich rodzice, czy dziadkowie. Przygotowaliśmy dla nich m.in. zawody, w których staną w szranki z innymi graczami walcząc o dominację na restauracyjnym rynku. Będą mogli eksperymentować miksując składniki i sosy, aby zdobyć popularność wśród swoich klientów i zapewnić sobie dobrą renomę w gastronomicznym świecie. Nie zabraknie wyzwań, takich jak dbałość o terminowe dostawy, czy odpowiednie wyszkolenie pracowników.” – dodaje Mateusz Adamkiewicz.
Pizza Simulator będzie dostępna w wersjach na PC oraz konsole w 2021 roku. Gaming Factory jednocześnie realizuje kolejne projekty. Do końca roku planuje wprowadzić do sprzedaży kilka tytułów własnego autorstwa. Wśród nich znajdą się m.in. Bakery Simulator, Farming Life, czy Castle Flipper.
„Tak jak informowaliśmy podczas procesu IPO produkcja gier jest naszym strategicznym obszarem działalności. Koncentrujemy się na własnych, autorskich tytułach. Prace nad projektami przebiegają zgodnie z planem. Dzięki środkom pozyskanym od inwestorów możemy realizować nasz plan strategiczny, który przewiduje wydanie w trzy lata ok. trzydziestu gier. Jesteśmy dobrej myśli. Spodziewamy się wysokich stóp zwrotu i dużych zysków.” – dodaje prezes Gaming Factory.
W ramach zakończonej w lipcu br. pierwszej publicznej oferty akcji, w której Gaming Factory uplasowała wszystkie akcje nowej emisji oraz pakiet 275 000 akcji należący do trzech największych akcjonariuszy spółki, firma pozyskała nieco ponad 17 mln zł. Połowa akcji trafiła na konta inwestorów indywidualnych. Redukcja w tej transzy wyniosła ponad 89 proc. Około 70 proc. wpływów z emisji spółka przeznaczy na produkcję gier, pozostałe środki na marketing i działania związane z ich wydawaniem.
23 lipca Gaming Factory zadebiutowała na głównym rynku Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Obecnie trwa proces rejestracji praw do akcji (PDA) przesz Krajowy Rejestr Sądowy oraz Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych.
W pierwszym kwartale br. Grupa Gaming Factory wypracowała prawie 0,6 mln zł przychodów netto ze sprzedaży produktów. W tym czasie zysk netto Grupy wyniósł niespełna 0,25 mln zł.
PIZZA SIMULATOR – GŁÓWNE CECHY ROZGRYWKI
• Zróbmy pizzę! Wybieraj spośród ponad 50 składników, mieszaj je ze sobą metodą prób i błędów, żeby w końcu odkryć ten jeden, idealny przepis, który pokochają Twoi klienci;
• Wyprzedź konkurencję. Walcz z innymi graczami o pierwsze miejsce w rankingu pod względem ocen klientów, szybkości dostaw oraz cen;
• Stwórz restaurację swoich marzeń. Korzystaj z niezliczonych opcji umożliwiających nadanie Twojej pizzeria indywidualnego charakteru;
• Zostań mistrzem marketingu. Ostatecznie reklama dźwignią handlu;
• Dbaj o terminarz dostaw. Wszyscy kochają pizzę i nikt nie lubi, kiedy przyjeżdża zimna. Uważnie planuj trasy, a w razie potrzeby zatrudnij dodatkowych kurierów, żeby mieć pewność, że dostawy z Twojej restauracji zawsze będą na czas;
• Zrób dobry użytek ze swojej umiejętności zarządzania. Dbaj o finanse oraz zatrudnienie odpowiednio wyszkolonych pracowników. A w razie potrzeby zwalniaj tych, którzy nie spełniają Twoich oczekiwań.