Marka realme weszła do smartfonowego mainstreamu, ale nadal ma wysokie cele rynkowe – zarówno globalnie jak i w Polsce – wyrażone najnowszym modelem serii 12 pro 5G, poinformowała Agnieszka Frąckowiak, dyrektor sprzedaży marki.
„realme jest na rynku od 5 lat, a w Polsce od trzech. Od challengera przeszliśmy drogę do marki obecnej w mainstreamie. Teraz będziemy skupiać się na naszym brandzie według haseł ‘siła produktu, siła technologii, siła marki’. Chcemy szczególnie skupić się na sile produktu” – powiedziała Frąckowiak podczas prezentacji realme 12 pro.
Wskazała, że seria C smartfonów realme zaznaczyła, że marka stawia na „jakość dla każdego”. Aparat c55 zaoferował bardzo dużą pamięć. Seria GT w tym roku będzie będzie miała nowe premiery w Europie, przez co realme uzupełni swoje portfolio na Starym Kontynencie. W serii numerycznej ubiegłoroczny model 11pro świętował sukces rynkowy podbijając średnią – wyższą półkę designem i extra funkcjonalnościami.
„Walczymy dalej, jesteśmy w top 10 globalnie, chcemy wejść do top 5. W Polsce nadal mamy bardzo wysokie cele. Koncentrujemy się na długoterminowym wzroście i wysokiej jakości produktów pod hasłem ‘value-driven premium’ dla produktów realme” – wskazała dyrektor sprzedaży realme.
Premiera serii 12 pro to przejście do kolejnego pułapu, zaznaczył Tomasz Nowicki, PR manager realme.
„Po przekroczeniu 200 mp następuje era peryskopów. Model 11 pro zaoferował 200 mp i 3-krotny bezstratny zoom. Teraz zapadła świadoma decyzja o nowym etapie wyrażonym w modelu 12 pro series 5g. Chcemy żeby z naszej prezentacji zapamiętać że smartfon ten oferuje peryskopowe zdjęcia i filmowe, portretowe wątki” – wskazał Nowicki.
Podkreślił, że nowa generacja numeryczna znów walczy o uwagę klientów wzornictwem dla którego inspiracją były zegarki luksusowe.
„Design, wegańska skóra premium i złota żłobiona ramka obszaru obiektywu odzwierciedlają nasze fundamenty myślenia o marce – design, fotografia, performance. Peryskopowego aparatu portretowego nie było dotychczas w średnim segmencie, a 3-krotny stabilny zoom optyczny konkuruje z flagowcami z górnej półki. Przed naszym produktem w tym segmencie również nie było bezstratnego obiektywu. Obok bezstratnych zbliżeń dodatkowo specjalne funkcje – filmowe portrety, wieloogniskowość, proporcje kinowe 2.39:1, filtry – podróż, maverick i wspomnienia i możliwość przenikania się filtrów i peryskopu. To pomysł na połączenie hardware, software i spójnej koncepcji myślenia o smartfonie dostępnym cenowo, ale oferującym rozwiązania z wyższej półki” – podsumował PR manager marki realme.