epoint

Progress, zaufany dostawca oprogramowania do tworzenia aplikacji i zarządzania infrastrukturą, ogłosił, że ABN AMRO, jeden z największych banków w Holandii, dokonał migracji swojej bazującej na repozytorium Progress MarkLogic Data Hub aplikacji Credit Store z wersji wdrożonej lokalnie do Microsoft Azure.

Umożliwia ona użytkownikom biznesowym ocenę ryzyka i zatwierdzanie lub odrzucanie wniosków kredytowych na podstawie źródłowych danych o klientach zebranych z różnych źródeł. Zaowocowało to szybszym przetwarzaniem danych, zwiększoną odpornością biznesową oraz niższym całkowitym kosztem użytkowania aplikacji (TCO). Operacja ta była możliwa dzięki elastyczności i neutralności co do wyboru środowiska chmurowego, w którym zainstalowana jest platforma Progress MarkLogic Data Hub.

Wykorzystując potężne możliwości MarkLogic Data Hub, bank był w stanie skonfigurować klaster bazy danych do wykonywania intensywnych zadań w trzech strefach dostępności, bez poświęcania mocy obliczeniowej. W przypadku przestoju klaster MarkLogic Server może automatycznie być przywrócony do pracy po awarii, kontynuując przetwarzanie zapytań o dane bez konieczności podejmowania natychmiastowych działań przez administratora. Ponadto, dzięki migracji do chmury wyeliminowano potrzebę posiadania fizycznych maszyn, co doprowadziło do znacznych korzyści finansowych i operacyjnych, zmniejszając całkowity koszt użytkowania rozwiązania przez bank.

Aby zwiększyć wydajność i uprościć środowisko informatyczne, bank ABN AMRO nawiązał współpracę z firmą partnerską Infosys w celu migracji aplikacji Credit Store. Ponieważ rozwiązania MarkLogic są neutralne wobec środowiska chmurowego, udało im się pomyślnie przenieść aplikację na platformę Azure zgodnie z harmonogramem i w ramach budżetu, co przyspieszyło czas wprowadzenia produktu na rynek dla użytkowników biznesowych. Obecnie dane są przetwarzane w nocy, co zapewnia szybki dostęp do nich w czasie rzeczywistym i umożliwia szybkie śledzenie procesu decyzyjnego każdego ranka.

Platforma MarkLogic Data Hub pomaga przedsiębiorstwom osiągnąć doskonałość operacyjną, zapewniając całościowy widok realizowanych przez nich operacji, a także dostęp do informacji dotyczących klientów i personelu. Jest to rozwiązanie umożliwiające integrację i modelowanie wielostrukturalnych danych przedsiębiorstwa oraz przekształcanie ich zarówno do celów transakcyjnych, jak i analitycznych. Data Hub działa poprzez pozyskiwanie informacji z dowolnego źródła, indeksowanie ich w celu natychmiastowego zadawania zapytań i przeszukiwania oraz ich selekcjonowanie poprzez harmonizację, korelowanie ze sobą i wzbogacanie.

Dla przedsiębiorstw finansowych przejście do chmury jest kamieniem milowym na drodze do cyfrowej transformacji oraz jedną z najważniejszych inicjatyw IT. Platforma MarkLogic Data Hub umożliwia dostosowywanie się do zmieniających się potrzeb biznesowych, prowadzenie działalności w zgodzie z wymogami prawnymi oraz poprawę ciągłości biznesowej. – powiedział John Ainsworth, EVP & General Manager, Application and Data Platform w firmie Progress.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments