Obecna sytuacja gospodarcza wymaga od nas urealnienia opłat, aby zapewnić naszym klientom usługi na oczekiwanym przez nich, wysokim poziomie, podała Vectra.

Proces dostosowywania opłat dotyczy klientów Vectry i Multimedia Polska, którzy zawarli nowe umowy lub zmienili już istniejące w okresie od września 2022 r. i nie byli objęci waloryzacją w drugiej połowie zeszłego roku. Poziom waloryzacji jest niezależny od nas i zgodnie z zapisami umów wynika ze średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych podawanego przez GUS, który został opublikowany 15.01.2024 r. i wynosi 11,4%, wskazał operator.

„Decyzja o urealnieniu naszych opłat nie była łatwa”, stwierdził operator. Ma pozwolić  nadal zapewniać klientom usługi na poziomie jakiego oczekują, a także dalej inwestować w usługi i rozwiązania poprawiające komfort korzystania z usług Vectry, m.in.:

Coraz większy zasięg Internetu z szybkością 1,2 Gb/s: według najnowszych danych to już niemal 3 mln gospodarstw (w samym 2023 roku uruchomiliśmy 1,4 mln HP), co oznacza, że 73 proc. naszej sieci pozwala na oferowanie usług dostępu do Internetu z prędkością 1,2 Gb/s. Aktualnie umożliwiamy dostęp z prędkością 1,2 Gb/s już w ponad 600 miejscowościach (o ponad 100 więcej niż rok wcześniej).

Lider rankingów prędkości: dane SpeedTest.pl za Q3 2023 r. wskazują, że pozostajemy na czołowej pozycji pod względem prędkości Internetu w Warszawie i jesteśmy numerem jeden w ponad 60 miejscowościach na terenie całej Polski. Zgodnie z rankingiem SpeedTest.pl za 2023 r. Vectra oferowała średnią prędkość pobierania na poziomie 215 Mb/s. To stanowi wzrost o 22% w porównaniu do poprzedniego zestawienia – jeden z najwyższych prezentowanych w rankingu (wzrost prędkości pobierania z 176 do 215 Mb/s). Odnotowaliśmy również największy postęp w kategorii wskaźnika PING – który spadł aż o 14 procent.

  • Inwestycje w doświadczenia klientów: w 2023 roku klienci Vectry uzyskali dostęp do naszej sztandarowej aplikacji TV Smart GO na nowych urządzeniach – teraz znajdziemy ją na inteligentnych telewizorach firm Samsung i LG, urządzeniach Fire TV od Amazona oraz w Apple TV. Uruchomiliśmy także nowy serwis vectra.pl, gdzie użytkownicy mogą szybciej odnaleźć poszukiwane przez siebie treści i konfigurować usługi wedle indywidualnych potrzeb.
  • Cyfryzacja i mniejsze zużycie papieru: większość klientów Vectry od 2023 roku może być obsługiwana w formie paperless, dzięki czemu oszczędzamy prawie pół miliona kartek papieru miesięcznie, równocześnie poprawiając bezpieczeństwo poszczególnych procesów.

Wszystkie powyższe działania są inwestycjami w utrzymanie jakości obsługi klienta na wysokim poziomie, a co za tym idzie – wymagają odpowiednich nakładów finansowych. Ceny dostępu do szerokopasmowego Internetu w Polsce są nadal jednymi z najniższych w Europie. W związku z tym, aby zachować tempo rozwoju firmy i najwyższą jakość świadczonych usług w obecnej sytuacji gospodarczej, konieczne jest urealnienie cen.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments