WebTalk, polska agencja digitalowa, łączy siły z Jarkiem Ziębińskim – jedną z najważniejszych postaci na globalnym rynku reklamy ostatnich lat – który obejmuje udziały w firmie i funkcję Członka Zarządu ds. Rozwoju. Celem jest dalszy, intensywny rozwój firmy zarówno pod kątem wprowadzania nowych technologii, poszerzania portfolio klientów, ekspansji na rynki międzynarodowe, jak i optymalizacji modelu biznesowego.
WebTalk to istniejąca od 2012 roku polska, niezależna agencja digitalowa, którą zarządza jej założyciel Michał Dunin. Od momentu powstania, każdego roku firma odnotowuje wzrost obrotów, a na koniec 2023 roku spodziewa się przychodu na poziomie 35 mln zł netto. Zespół WebTalk liczy 100 specjalistów, którzy obsługują ponad 40 stałych klientów w Polsce, CEE i centralnej Azji.
Agencja dostarcza zintegrowane usługi marketingowe i obsługuje swoich klientów w obszarach strategii, realizacji kampanii cyfrowych i 360, social mediów, kreacji i produkcji contentu, zakupu i optymalizacji mediów, a także wdrażania najnowszych technologii wspierających działania komunikacyjne.
Wizja wspólnego sukcesu
Dzisiaj zwieńczeniem dynamicznego rozwoju Agencji jest dołączenie do zespołu Jarka Ziębińskiego – jednego z najwybitniejszych przedstawicieli globalnego świata reklamy.
Powitanie jako Partnera człowieka takiego formatu jak Jarek Ziębiński jest szczególnym wydarzeniem w 12-letniej historii naszej firmy. Wierzę, że wspólnie rozwiniemy WebTalk na znacznie szerszą skalę. Już teraz korzystamy z jego ogromnej wiedzy i doświadczenia, a formalizacja naszej współpracy umożliwi nam jeszcze intensywniejsze dążenie do celu – mówi Michał Dunin, Prezes Zarządu WebTalk.
Jarek Ziębiński wnosi do WebTalk trzy dekady doświadczenia w marketingu, mediach i reklamie. Jego kariera w agencji Leo Burnett, rozwój sieci w regionie Europy Środkowej i Wschodniej (lata 1996 – 2009) oraz wybitne osiągnięcia na rynku azjatyckim, gdzie jako CEO i Chairman Leo Burnett Azja – Pacyfik (lata 2009 – 2016), przyczynił się do dynamicznego wzrostu przychodów i wzmocnienia kreatywnej pozycji sieci w regionie.
Z kolei rola Jarka Ziębińskiego w Publicis Groupe jako Global CEO Publicis One (lata 2016 – 2019) to potwierdzenie umiejętności i doświadczenia w zarządzaniu zmianą i transformacji biznesu na wielką skalę. Jest on również cenionym konsultantem, pomagającym firmom z różnych branż w tworzeniu strategii wzrostu i rozwoju, transformacji modeli biznesowych, budowaniu marek i zarządzaniu zmianą.
W kierunku przyszłości Wraz z dołączeniem Jarka Ziębińskiego WebTalk umacnia pozycję lidera w transformacji branży marketingu cyfrowego, nadal realizując swoją misję ‘Digital First’ i niezmiennie od lat wyprzedzając zmiany na rynku.
Decyzja o zaangażowaniu w WebTalk wynika z mojego przekonania, że Polska jest nie tylko zagłębiem utalentowanych specjalistów, ale także rynkiem o znaczącym potencjale wzrostu. Obserwując rodzimą scenę marketingową zauważyłem WebTalk – agencję, której ambicje i potencjał rozwijają się w harmonii z moimi wartościami i wizją dla biznesu. WebTalk przyciągnął mnie swoją organizacyjną zwinnością, nowoczesnymi kompetencjami i wyjątkowo utalentowanym zespołem. Duże wrażenie zrobiła na mnie ambicja twórcy i lidera agencji – Michała Dunina. WebTalk nie był dotychczas agencją z pierwszych stron gazet, ale dynamika wzrostu przychodów firmy oraz jej systematycznie rosnący zespół specjalistów najlepiej świadczą o sukcesach i wartości jaką prezentuje WebTalk. – podsumowuje Jarek Ziębiński