Comarch świętuje 12 miesięcy owocnej współpracy z Future Connections, dostawcą usług telekomunikacyjnych obsługującym Holandię w zakresie usług zarządzanych dla firm telekomunikacyjnych (ang. Managed Telco Services) oraz cały świat w zakresie usług inteligencji sieciowej (ang. Network Intelligence Services). Future Connections zintegrowało system Comarch Field Service Management ze swoimi narzędziami, aby poprawić jakość rozwiązań do automatyzacji przepływu pracy dla operatorów w obszarach B2B i B2C w Holandii.

W obliczu znacznego zwiększenia bazy klientów i liczby napływających zamówień firma Future Connections poszukiwała niezawodnego oraz korzystnego rozwiązania do obsługi zapytań i utrzymania złożonej infrastruktury. Jako że klientami firmy są najwięksi operatorzy telekomunikacyjni, bezpieczeństwo danych i wysoki standard obsługi klienta stanowią najważniejsze priorytety.

Na początku 2022 roku firma poddała system Comarch FSM fazie skrupulatnych, kilkumiesięcznych testów. W tym czasie platforma sprawdziła się jako niezawodne, bezpieczne i wystarczająco elastyczne rozwiązanie, by wspierać działania firmy. Pełny proces integracji rozpoczął się pod koniec tego samego roku.

Future Connections jest dostawcą zarządzanych usług telekomunikacyjnych dla największych operatorów telekomunikacyjnych w Holandii. Musieli upewnić się, że żadne dane nie wyciekną i że mogą w pełni kontrolować procesy bez polegania na wsparciu stron trzecich. To jest właśnie obszar, w którym Comarch FSM wyróżnia się na tle konkurencji. Pomimo swoich ogromnych możliwości, rozwiązanie jest wystarczająco intuicyjne, aby zarządzać całym systemem przy minimalnym przeszkoleniu. – mówi Szymon Uczciwek, Head of FSM Business Unit w Comarch.

Łącząc potężne funkcje automatyzacji Comarch FSM z własną platformą Max Suite, Future Connections zyskała kompleksowe rozwiązanie, które autonomicznie rozpatruje zapytania klientów, planuje spotkania, wysyła inżynierów w teren i nie tylko. Od czasu pełnego wdrożenia w sektorach usług B2B i B2C w 2022 r. firma Future Connections odnotowała wiele udanych zastosowań systemu wśród największych operatorów telekomunikacyjnych w Holandii.

Dzięki pełnej integracji narzędzia Field Service Management firmy Comarch z naszą platformą zapewniliśmy naszym klientom w domenach B2B i B2C rzeczywistą wydajność i redukcję kosztów. Chcemy nadal podążać tą samą ścieżką i obecnie badamy oraz formułujemy plany dotyczące nowych możliwości i funkcji, które chcemy rozwijać i wdrażać w najbliższej przyszłości. – mówi Julien Beenakkers, CEO w Future Connections.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments