Jak pokazuje badanie RetailTech 2023 przeprowadzone przez Exorigo-Upos i Keralla Research, 37 proc. badanych retailerów podczas wyboru partnera do wdrożeń zwraca uwagę na doświadczenie dostawcy w branży. Dla 25 proc. ważna jest zapewniana przez niego kompatybilność, definiowana jako zgodność z już wdrożonymi rozwiązaniami i możliwość łatwej integracji. W tym kontekście wciąż rozwija się trwająca od lat współpraca Auchan z Exorigo-Upos, która obejmuje różne usługi w ramach ekosystemu rozwiązań retailera.

Firma Auchan, jako lider cyfrowej transformacji w sektorze sprzedaży detalicznej, od wielu lat konsekwentnie sięga po rozwiązania technologiczne, umożliwiające dynamiczny rozwój sieci. Firma w tym celu współpracuje z Exorigo-Upos, czyli dostawcą rozwiązań omnicommerce: usług IT, serwisu i oprogramowania.

W ostatnim czasie obie organizacje rozpoczęły projekt przygotowania do wdrożenia obowiązku e-fakturowania w oparciu o system SmartKSeF.

KSeF jest jednym z kluczowych wyzwań, jakie stoją obecnie przed retailem. Naszym priorytetem było, aby rozpocząć proces wdrożenia i testowania wszystkich procesów już teraz. Towarzyszy nam w tym sprawdzony partner, dzięki czemu jesteśmy przekonani, że będziemy gotowi na czas. Z doświadczenia wiem, że zmiany na taką skalę wymagają czasu, ekspertyzy i odpowiedniego planowania. mówi Eric Delahousse, dyrektor finansowy Auchan Polska.

Nasz współpraca z Auchan jest znacznie dłuższa, niż tylko ostatni projekt skupiony na KSeF. Tacy wieloletni partnerzy to dowód na to, że biznes w dużej mierze opiera się na wzajemnym zaufaniu i budowaniu trwałych relacji. Oczywiście, kluczową rolę odgrywają wypracowane efekty i to przez ich pryzmat oceniamy zrealizowane projekty. mówi Grzegorz Rogaliński, CEO Exorigo-Upos SA.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments