W XIV edycji PRCH Retail Awards członkowie jury przyznali łącznie 36 nagród. W tym 8 złotych statuetek oraz 27 srebrnych, w 20 kategoriach biznesowo-strategicznych i marketingowych. Dodatkowo jury strategiczne przyznało nagrodę specjalną dla projektu wyróżniającego się innowacyjnym podejściem, kreującym trendy w branży.

– Gala podsumowała XIV edycję PRCH Retail Awards. Nagrodzone projekty, ich jakość
i różnorodność, pokazały znakomity poziom tegorocznego konkursu. Bardzo dziękuję członkom jury za ich pracę i zaangażowanie, a aplikującym firmom za doskonałe projekty. Już dziś zapraszam wszystkie firmy działające w branży obiektów handlowych do udziału w kolejnej, już XV edycji konkursu. Bardzo się cieszę, że w gronie naszych szacownych gości, mogliśmy również świętować 20-lecie działalności Polskiej Rady Centrów Handlowych – dodaje Krzysztof Poznański. – mówi Krzysztof Poznański, dyrektor zarządzający Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Uroczysta gala konkursu PRCH Retail Awards odbyła się w Centrum Kreatywności Targowa.
W wydarzeniu uczestniczyło ponad 300 gości, m.in. prezesów, dyrektorów zarządzających oraz dyrektorów marketingu firm członkowskich PRCH. Na gali byli obecni przedstawiciele obiektów handlowych (właściciele, zarządcy, deweloperzy, inwestorzy), sieci handlowych oraz firm oferujących produkty i usługi na rynku nieruchomości komercyjnych. Tegoroczną galę dodatkowo uświetniły obchody 20-lecia Polskiej Rady Centrów Handlowych.

Lista laureatów – Złote Nagrody

  • Obiekt handlowy roku – best performance: za wyniki galerii Wroclavia we Wrocławiu, dla
    Unibail-Rodamco-Westfield.
  • Strategia i działania ESG roku: za centra handlowe firmy, dla Unibail-Rodamco-Westfield.
    The biggest challenge: za projekt „Food Fyrtel” w poznańskiej galerii Posnania, dla Apsys Polska.
  • Dyrektor roku obiektu handlowego: dla Marka Ćwieka, dyrektora galerii Posnania w Poznaniu, Apsys Polska.
  • Kampania wizerunkowa roku: za projekt „Fiu! Fiu! Made in Bonarka”, Bonarka City Center Kraków, dla Nepi Rockcastle.
  • Kampania otwarcia / przebudowy / rozbudowy / modernizacji roku: za „Wielką Premierę Food Fyrtla”, Posnania w Poznaniu, dla Apsys Polska.
  • Wydarzenie (event) roku: za projekt „dACH! Dominikańska”, Galeria Dominikańska Wrocław, dla G City Poland.
  • Marketing Manager / Dyrektor Marketingu roku: dla Jagody Lechowskiej, marketing manager Elektrowni Powiśle w Warszawie, White Star Real Estate.

Lista laureatów – Srebrne Nagrody

Nowy obiekt handlowy roku: 2 równorzędne nagrody:

za Ogrody Ulricha w Warszawie, dla INGKA Centres Polska oraz za Fort Wola w Warszawie, dla Mayland Real Estate.

Nowy park handlowy roku: 2 równorzędne nagrody:

za M Park Świdnik, dla LCP Properties oraz za Vendo Park w Otwocku, dla Trei Real Estate Poland i Patron Capital.

Obiekt handlowy roku – best performance: 2 równorzędne nagrody:

za Centrum Handlowo-Rozrywkowe Galaxy w Szczecinie, dla EPP oraz za Galerię Chełm, dla ACE 4 Sp. z o.o.

Park handlowy roku – best performance:

za M Park Pasaż Warmiński w Lidzbarku Warmińskim, dla LCP Properties.

Przebudowa/rozbudowa/modernizacja/rewitalizacja roku: 2 równorzędne nagrody:

za EMKA Koszalin, dla LCP Properties oraz za Auchan Piaseczno, dla Nhood Services Poland.

Strategia i działania ESG roku: 2 równorzędne nagrody:

za Stary Browar w Poznaniu, dla Fortis Centrum ARDEA KS oraz za 12 galerii handlowych z portfolio firmy, dla NEPI Rockcastle.

Innowacja roku dla obiektów handlowych:

za R8 Digital Operator „Jenny”, dla R8 Technologies.

The biggest challenge: 2 równorzędne nagrody:

za rekomercjalizację przestrzeni handlowej Gemini Park Tarnów, dla Gemini Holding
oraz za projekt „Jak wynająć powierzchnię po Tesco bez koncesji?” w Galerii Veneda w Łomży, dla EPP.

Aplikacja mobilna roku:

za aplikację „h-Our Store” w centrach handlowych M1, dla METRO Properties.

Działania i strategia w social media roku:

za „Najlepsze SoMe w regionie”, Posnania w Poznaniu , dla Apsys Polska.

Kampania internetowa roku:

za kampanię wizerunkową FiuFiu, Bonarka City Center w Krakowie, dla Nepi Rockcastle.

Kampania prosprzedażowa roku:

za „Serialowe Love”, Posnania w Poznaniu, dla Apsys Polska.

Kampania wizerunkowa roku: 2 równorzędne nagrody:

za projekt „DOGBAR – merdająca miejscówka na porę karmienia!”, Galeria Katowicka, dla Apsys Polska oraz za projekt „Takie rzeczy” Elektrownia Powiśle w Warszawie, dla White Star Real Estate.

Kampania B2B roku – budowanie relacji z najemcami: za projekt „Rada najemców Śląskich Atrakcji”, Europa Centralna w Gliwicach, dla Sierra Balmain.

Wydarzenie (event) roku: 2 równorzędne nagrody:

za projekt „Domodesign”, Domoteka w Warszawie, dla BNP Paribas Real Estate oraz BWP Polska oraz za projekt „Wielkanocny Zielony Labirynt”, Centrum Janki, dla Cromwell Property Group.

Działania i strategia CSR roku: 2 równorzędne nagrody:

za projekt „Science Point 2.0.”, Gemini Park Bielsko-Biała, dla Gemini Holding
oraz za projekt „Nasz Głos – odpowiedź na problemy emocjonalne młodych”, Galeria Solna w Inowrocławiu, dla EPP.

Agencja marketingowa / eventowa / PR roku: 2 równorzędne nagrody:

dla Komunikacja Plus – K+PR oraz Valkea Media.

Nagroda specjalna

W XIV edycji PRCH Retail Awards jury strategiczne przyznało dodatkowo nagrodę specjalną
dla projektu „Food Fyrtel” w galerii Posnania w Poznaniu. Wyróżnienie za innowacyjne podejście, kreujące trendy w branży przypadło Apsys Polska.

Partnerzy gali XIV edycji konkursu PRCH Retail Awards:

Impel – partner główny, LedLIVE – partner technologiczny, Apsys Polska, Unibail-Rodamco-Westfield, Nepi Rockcastle, EPP, Mayland, Neinver, Reesco, R8 Technologies, B&B Hotels, MK Illumination Polska, Emblemat oraz Instytut Monitorowania Mediów.

Patroni medialni PRCH Retail Awards:

SCF Magazine, SCF News, Wiadomości Handlowe, Omnichannel News, ISBnews, Europa Property, Propertynews.pl, ACROSS Magazine, PRoto, Warsaw Business Journal oraz TOP WOMAN in Real Estate.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments