epoint

Prawie 2500 prac w formie grafik, zdjęć, filmów, dźwięków i tekstów nadesłano do konkursu Pepsi Space. Przestrzenie reklamowe online, jak i offline marki zostały przejęte przez aż 136 nagrodzonych prac.

Pepsi Space było konkursem zorganizowanym przez markę Pepsi, która w ramach nagród, jako pierwsza marka na taką skalę oddała młodym swoje przestrzenie reklamowe zarówno w formatach outdoorowych, jak i online. Dzięki temu powstała platforma do prezentacji kreatywności dla szerokiej publiczności.

Ambasadorami kampanii, jak również członkami jury konkursu byli: Bedoes2115, Nowciax oraz Nita, którzy są znani z oryginalnej twórczości. Dodatkowo w ramach kampanii Nita czasowo przejęła Instagram Pepsi, Nowciax zaprojektował specjalny billboard, a Bedoes 2115 stworzył limitowaną serię puszek Pepsi #2115.

Pepsi oddała swoją przestrzeń generacji Z
Pepsi, w ramach swojej pionierskiej kampanii Pepsi Space, zrezygnowała ze standardowych reklam i komunikatów. Dlatego w lipcu i sierpniu przestrzenie internetowe oraz billboardy, ekrany reklamowe i murale zostały oddane w ręce młodych kreatywnych osób. Prace laureatów zostały wyświetlone, wydrukowane, a także namalowane w najbardziej widocznych miejscach na terenie największych polskich miast.

W przestrzeni online na kanałach Pepsi o szerokim zasięgu — Facebook, Instagram, TikTok, Spotify i YouTube — można było natomiast zobaczyć prace wideo, audio i teksty laureatów.

Kampania Pepsi Space była wyjątkową okazją dla młodych, którzy chcieli podzielić się swoją twórczością z szeroką publicznością.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments