W 2016 roku 2increatives była pierwszą w Polsce agencją kreatywną dedykowaną głównie Instagramowi. Z okazji swoich 7 urodzin marka zmienia nie tylko identyfikacją wizualną, ale także oficjalnie rozszerza zakres usług.

Yanina Trapachka i Polina Hilburd — założycielki 2increatives – od 7 lat wyznaczają trendy w świecie digital marketingu. Marka wyróżnia się osobliwą wizją, indywidualnym podejściem do klientów, a także umiejętnością planowania długofalowych strategii komunikacyjnych. Doświadczenie, pasja i zaangażowanie sprawiły, że 2increatives szybko zyskało grono prestiżowych klientów, m.in.: Porsche, Reserved, Chylak, BMW, Raffles, Chopin Vodka, Inglot, CCC, Charlotte, Nutridome i wiele innych.

Przez 7 lat agencja 2increatives specjalizowała się głównie w obszarze social mediów, a teraz oficjalnie staje się biurem kreatywnym oferującym kompleksowe usługi z zakresu digital marketingu. Proces, który zachodził stopniowo — wynikał z osobistych chęci rozwoju, potrzeb naszych klientów oraz dynamicznie zmieniającego się rynku. Wierzymy, że ten rebranding i nowa identyfikacja wizualna to kolejny krok w naszej karierze zawodowej. komentuje Yanina Trapachka.

Przy planowaniu i aktualizowaniu strategii dla klientów, z którymi współpracujemy długofalowo, widzimy, jak na bieżąco zmieniają się ich cele i oczekiwania. Co więcej, na naszą pracę wpływają nowe trendy rynkowe i konsumenckie. To wszystko, motywuje nas do jeszcze większego zaangażowania i rozwoju naszych kompetencji. dodaje Polina Hilburd.

Nowy etap — nowe możliwości

Nowa identyfikacja wizualna 2increatives łączy w sobie ponadczasowy logotyp, kolor — intensywny granat oraz oryginalny znak graficzny — sygnet, będący wielokrotnym przecięciem cyfr „2”. Znak ten symbolizuje połączenie wszystkich klientów, usług oraz kluczowych wartości marki: długofalowych relacji, holistycznego podejścia i profesjonalizmu.

Proces tworzenia identyfikacji wizualnej brandu jest niezwykle wymagającym zadaniem. To szczególna opowieść o marce oraz wyjątkowych projektach, które 2increatives tworzy dla swoich klientów. To silny fundament, który będzie łączyć wszystkie dotychczasowe, obecne i przyszłe przedsięwzięcia. wyjaśnia dyrektor kreatywna Eliza Dunajska, która odpowiada za odświeżoną identyfikację wizualną oraz powstanie nowej strony internetowej 2increatives.

Rebranding to także zapowiedź nowych kierunków rozwoju firmy.

Mamy już silną pozycję na polskim rynku. Teraz kontynuujemy wprowadzanie innowacyjnych rozwiązań, by jak najlepiej sprostać oczekiwaniom naszych obecnych klientów oraz przyciągnąć nowych, zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych. mówi Polina Hilburd.

– Planujemy także rozwinąć naszą działalność edukacyjną. Pragniemy dzielić się naszą wiedzą i doświadczeniem. Od lat obserwujemy stale rosnące zapotrzebowanie na edukację w obszarze kreatywnym. Opracowałyśmy autorski sposób nauki oparty na praktyce i specjalistycznej wiedzy w zakresie digital marketingu, dyrekcji kreatywnej, fotografii, produkcji itp. podsumowuje Yanina Trapachka.

Dziś 2increatives, już jako biuro kreatywne poszerza swoją ofertę o kolejne usługi m.in.: naming i tworzenie strategii marki od podstaw, identyfikację wizualną, web design, druk, animacje,
key visuals, zarządzanie kampaniami reklamowymi
w Google i mediach społecznościowych, a także consulting i działalność edukacyjną.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments