QubicGames rokrocznie swoje kolejne urodziny świętuje wspólnie z graczami, dając im możliwość nabycia gier na atrakcyjnych warunkach w ramach organizowanych kampanii. Ostatnie urodziny z jedynką z przodu spółka postanowiła uczcić poprawinami, a konkretnie kampanią „19th AGAIN”. W jej ramach wydanych zostanie 7 nowych gier, 10 bundli oraz kilkanaście DLC.
W tym roku postanowiliśmy uczcić ostatnie urodziny Spółki z jedynką z przodu podwójnie. Stąd pomysł kampanii 19th AGAIN. Dzięki niej gracze mają okazję skorzystać z owoców naszej strategii przenoszenia popularnych gier mobilnych na inne platformy. – mówi Jakub Pieczykolan, prezes QubicGames S.A.
Kampania startuje 28 kwietnia i potrwa do połowy czerwca. Już jej pierwszego dnia na Nintendo Switch zadebiutują kilka nowych gier, bundli i płatnych dodatków do gier czyli DLC. Wśród nowych tytułów, które zadebiutują tego dnia będą, wydane w ramach współpracy z Crazy Labs, gry Amaze i Dig Deep. Tydzień później na rynku pojawi się trzecia gra Dessert DIY.
Kolejną odsłoną kampanii będzie startujący 19 maja Bundle Fest. Tego dnia na rynku ukaże się szereg nowych bundli, które wraz ze wcześniejszymi zestawami będą dostępne w promocyjnych cenach.
Trzecim istotnym akordem kampanii 19th AGAIN będą przewidziane na przełom maja i czerwca debiuty trzech gier. Dwie z nich: Johnny Triger i Johnny Trigger Sniper realizowane w ramach współpracy z SayGames. Kolejnym tytułem będzie gra Mystical Mixing, czyli kolejny tytuł od Crazy Labs.
Chcemy, żeby gracze zapamiętali nasze poprawiny, stąd kampania, która zasięgiem jest większa od lutowej kampanii na 19-lecie. Przejawi się to nie tylko większym wsparciem youtuberów, ale także możliwością zakupu w sklepie Nintendo dla rynku amerykańskiego ponad 50 gier wydawanych przez podmioty z grupy kapitałowej w cenie 0.19 USD za sztukę przy zakupie jednego z nowych tytułów. – dodaje Jakub Pieczykolan.