Spółka Vela Poland, właściciel biura nieruchomości i platformy Tripinvest z ofertami nieruchomości w zagranicznych kurortach rozwija swoją ofertę także dla klientów w Rumunii. Spółka pozyskane ćwierć miliona złotych od inwestora przeznaczy na rozwój struktur sprzedażowych w Rumunii, a także działania marketingowe.

Vela Poland zamierza wejść także na rynki klientów pozostałych krajów europejskich. Jest to jeden z celów postawionych podczas ostatniej kampanii crowdinvestingowej. W perspektywie 2 lat firma planuje debiut na NewConnect.

Michał Ćwierzyk, prezes Vela Poland S.A.

Od kilku miesięcy intensywnie analizowaliśmy rynek klienta rumuńskiego, który jest bardzo aktywnym inwestorem w nieruchomościach w Hiszpanii. Według danych z raportów Rumunia plasuje się na 8 miejscu pod względem cen zakupów mieszkań w Hiszpanii. Chcemy wykorzystać ten dobry moment i zakładamy, że pozyskany kapitał pozwoli nam postawić pierwsze kroki na tamtym rynku. Zamierzamy przede wszystkim zbudować lekkie struktury sprzedażowe przez stronę internetową i grupę specjalistów, którzy rozumieją tamtejszych inwestorów. Chcemy też zoptymalizować proces pozyskiwania klientów nieruchomości przez wykorzystanie wypracowanego modelu z klientami z Polski. Przyjęty model, podobny do e-commerce, pozwala nam szacować koszt finalizacji transakcji nieruchomości – mówi Michał Ćwierzyk, prezes Vela Poland S.A.

To nie jedyny rynek, na którym Vela Poland S.A. zamierza rozwinąć usługi. Po przeprowadzonej kampanii crowdinvestingowej w sierpniu 2022 roku firma chce wprowadzić ofertę m.in. w Belgii. Spółka analizuje także wprowadzenie usług w modelu franczyzowym w innych krajach.

To, co nas wyróżnia to sprawdzony model biznesowy, którzy przyjmuje się niezależnie od położenia geograficznego. Oczywiście musimy zwracać uwagę na przyzwyczajenia klientów i oczekiwania, jednak z drugiej strony możemy łatwo kopiować przyjęty model sprzedaży na innych rynkach. Ostatnie miesiące pokazały też, że zagraniczni inwestorzy szukają okazji do lokowania i ochrony kapitału. Stale analizujemy rynek i widzimy, które kraje stanową dla nas atrakcyjne pod kątem skalowania biznesu. – mówi Michał Ćwierzyk.

Vela Poland pierwsze kroki na rynku kapitałowym postawiła w 2021 roku, spółka przeprowadziła wtedy pierwszą kampanię crowdinvestingową. Firma jest właścicielem m.in. marki Tripinvest, która działa na rynku od 2018 roku. W trakcie pierwszych lat działalności skoncentrowano się na pozyskaniu ofert, utworzeniu systemu partnerskiego oraz zbudowaniu sprawnego zespołu. co zdecydowanie wpłynęło na jej przyszłe skalowanie.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments