Orange i Equinix ogłosiły dziś, że Orange rozszerzył swoją infrastrukturę Telco Cloud w Amsterdamie, Madrycie i Seattle, korzystając z możliwości Equinix Bare Metal as a Service, aby przyspieszyć wdrażanie międzynarodowej sieci nowej generacji. Nowy model umożliwia Orange zapewnienie swoim klientom biznesowym i hurtowym rozbudowanych punktów obecności (PoP) w chmurze Telco na żądanie. Chmura Telco dostarcza podstawowe usługi takie jak: SD-WAN, CDN, roaming 5G i usługi głosowe z oczekiwanym opóźnieniem poniżej ~10 milisekund.

Rozwój usług sieciowych, napędzany przez zmieniające się wymagania klientów dotyczące szybkości wdrażania i elastyczności rozwiązań, zmusza dostawców sieci do wdrażania nowej klasy platformy łączności i infrastruktury. Z badania Equinix 2022 Global Tech Trends Survey wynika, że 72% ankietowanych firm na całym świecie planuje ekspansję w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Dzieje się tak pomimo obaw gospodarczych i wyzwań związanych z organizacją łańcucha dostaw, a aby osiągnąć te cele, firmy wykorzystują strategie cyfryzacji.

Dzięki integracji z zautomatyzowanym i dedykowanym rozwiązaniem Bare Metal as a Service firmy Equinix, zlokalizowanym w pobliżu istniejących sieci Equinix, Orange może szybko zaspokoić zapotrzebowanie swoich klientów. Co więcej, wdrożenie było możliwe w ciągu kilku tygodni (a nie miesięcy) od rozpoczęcia prac. Wykorzystując Equinix Metal, Orange przyspiesza swoje usługi nowej generacji bez konieczności ponoszenia wstępnych nakładów inwestycyjnych (CAPEX) i bez narażania się na komplikacje związane z globalnym łańcuchem dostaw. Orange zachowuje jednocześnie pełną kontrolę nad infrastrukturą IT i projektami transformacji cyfrowej.

Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z Equinix przy wdrożeniu technologii chmurowej w Orange na bazie Equinix Metal. Przyjmując model infrastruktury as a Service i skupiając inwestycje w ramach naszych SDN i VNF, Orange może zapewnić klientom w pełni elastyczne rozwiązania, przyspieszyć wdrożenie naszych planowanych stu Telco Cloud PoP oraz szybko dostosować pojemność do popytu. Potwierdza to pozycję Orange jako zaufanego partnera infrastrukturalnego, optymalizującego wydajność aplikacji dzięki bezpiecznychych i spójnych połączeniach, niezależnie od lokalizacji użytkownika końcowego, oraz wspierającego zarządzanie chmurą i jej transformację. – wyjaśnia Jean-Luc Vuillemin, Executive Vice President, International Networks, Orange.

Dzięki platformie Telco Cloud Orange zapewnia klientom optymalizację poziomów wydajności, bezpieczeństwa i elastyczności w formule end-to-end. Napędzany przez najlepsze w branży innowacje w zakresie wirtualnych funkcji sieciowych i sieci definiowanych programowo (SDN), Orange posiada już czterdzieści SDN PoP na całym świecie a na celu ma osiągnięcie ponad stu Telco Cloud PoP do 2024 roku w ramach programu transformacji eNGINe (New Generation International Network). Każdy Telco Cloud PoP może być hostem wirtualnych funkcji usług sieciowych, takich jak połączenia głosowe, 5G, CDN, SD-WAN i Security Services, a także łączyć klientów z kluczowymi dostawcami treści i usług w chmurze. Dzięki architekturze Telco Cloud PoP klienci Orange mogą uzyskać dostęp do aplikacji w chmurze i zarządzać nimi korzystając z niezawodnych, szybkich połączeń, a także z rozszerzonego portfolio usług na żądanie.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments