Dzięki współpracy z Infobip w trakcie premiery nowej szminki luksusowa marka wykorzystała po raz pierwszy w historii WhatsApp do spersonalizowanego storytellingu i dostarczenia społeczności Instagrama ekskluzywnych treści.

Francuska luksusowa marka DIOR Beauty rozpoczęła pierwszą w branży kampanię z ambasadorką marki i globalną ikoną Jisoo. W wyniku współpracy obu firm 9,6 miliona obserwujących markę Dior Beauty na Instagramie uzyskało przez 4 dni dostęp do ekskluzywnych treści, a także możliwość bezpośredniej rozmowy z wykorzystaniem komunikatora WhatsApp z Jisoo – muzą nowej kampanii szminki Dior Addict shine. W ten sposób po raz pierwszy marka DIOR Beauty wykorzystała WhatsApp do wzmocnienia relacji pomiędzy klientami, marką oraz ambasadorem marki. Dior był w stanie z sukcesem zrealizować założenia kampani dzięki możliwościom platformy komunikacyjnej Infobip.

W ramach akcji klienci zostali zaproszeni do udziału w kampanii za pośrednictwem relacji na Instagramie (@diorbeauty), poprzez które Jisoo zaoferowała obserwującym możliwość dołączenia do jej ekskluzywnej grupy na WhatsAppie. Następnie obserwujący zostali przeniesieni na dedykowaną stronę na której, po rejestracji, uzyskali tuż przed premierą nowej szminki Dior Addict shine dostęp do chatbota Jisoo w aplikacji WhatsApp. Osoby, które zaangażowały się w akcję, dostały możliwość wyboru treści, uzyskując dostęp do szerokiej gamy materiałów – od filmów tematycznych po ekskluzywne treści Jisoo.

Każda z klientek otrzymała również linki do zakupu nowej szminki Dior Addict shine, a także dostęp do nowego filtra na Instagramie.

Ta kampania wyznacza nowe standardy, pokazując, jak luksusowe piękno wsparte technologią pozwala na wygenerowanie atrakcyjnych doświadczeń w kanałach, które nasi klienci kochają. Wykorzystanie WhatsApp pozwoliło nam myśleć nieszablonowo w zakresie zaangażowania naszej oddanej społeczności na Instagramie, dając jej możliwość czatowania z Jisoo jak z przyjacielem. Co więcej, umożliwiliśmy obserwującym pełny wybór treści, które pragną zobaczyć. – uważa Arthur Poulain, Digital Innovation & Strategic Planning Manager w DIOR.

W trakcie kampanii rozwiązania dostarczone przez Infobip pozwoliły za pomocą chatbotów zbudować serię zautomatyzowanych rozmów jako Jisoo. Komunikacja w tym przypadku mogła obejmować szeroki wahlarz treści, w tym m.in. obrazy, filmy, pliki, linki internetowe, pliki audio oraz buttony, co dodawało atrakcyjności wiadomościom i pozwoliło utrzymać stałe zaangażowanie klientów na każdym etapie kampanii.

Joanna Langer z Infobip

Naszą rolą jest umiejętne wsparcie marketingu technologią i innowacyjnymi rozwiązaniami, w taki sposób, aby komunikacja mogła realnie pomóc w kompetentnym budowaniu pozytywnego wizerunku marki. To była jedna z najbardziej ekscytujących akcji, nad jakimi kiedykolwiek pracowaliśmy. Staraliśmy się wykorzystać pełne spektrum możliwości komunikacyjnych kanału, aby dostarczyć coś naprawdę wyjątkowego i niezwykłego. Kampania realizowana z DIOR Beauty jest doskonałym przykładem potencjału marketingowego, jaki tkwi w naszych rozwiązaniach i nowoczesnych kanałach komunikacji takich jak WhatsApp. Jesteśmy przekonani, że zainspiruje to inne marki do przeniesienia swojego cyfrowego zaangażowania na nowy poziom. – komentuje Joanna Langer z Infobip.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments