Deweloperzy oraz pośrednicy nieruchomości współpracujący z Grupą ANG zyskują dla swoich klientów dynamiczne narzędzie porównujące oferty kredytów hipotecznych w 12 bankach. To kolejne wdrożenie w ramach Cyfrowego ANG.

Po kolejnym wzroście stóp procentowych, osoby zainteresowane zakupem nieruchomości chcą poznać oferty banków. Dlatego też Grupa ANG wdrożyła nową porównywarkę kredytów hipotecznych dla klientów firm deweloperskich i agencji nieruchomości.

Katarzyna Dmowska, wiceprezeska w Grupie ANG

Ci, którzy planują zakup nieruchomości na kredyt, już na etapie przeglądania stron deweloperów chcą wiedzieć, co jest w stanie zaproponować im bank. Zależy im na rozeznaniu się w sytuacji czy będzie ich stać na konkretne mieszkanie lub dom. To z jednej strony oznacza dokonanie wstępnej analizy wymaganego wkładu własnego. Z drugiej, chodzi o określenie możliwych kosztów dodatkowych czy szacunkowej raty, którą będzie trzeba zapłacić. Potrzebę klientów zdiagnozowali nasi eksperci kredytowo-ubezpieczeniowi, na którą wewnętrzny zespół IT szybko odpowiedział. Przygotował porównywarkę kredytów hipotecznych dla klientów firm specjalizujących się w sprzedaży nieruchomości. To kolejny krok na drodze do rozwoju technologii w ramach Cyfrowego ANG. – powiedziała Katarzyna Dmowska, wiceprezeska w Grupie ANG.

Porównywarka kredytowa szansą dla deweloperów?

Rosnące stopy procentowe w znaczący sposób mogą wpłynąć na spadek zainteresowania ofertą deweloperów. By temu zapobiec, szukają oni rozwiązań, które przyciągną uwagę potencjalnego klienta. Jednym z nich bez wątpienia jest zapewnienie dostępu do produktów finansowych, takich jak kredyt hipoteczny.

Budując porównywarkę kredytową dla klientów firm deweloperskich i pośredników nieruchomości postawiliśmy nie tylko na to, by była ona łatwa do wdrożenia, ale także funkcjonalna. Dzięki niej osoby zainteresowane kupnem mieszkania czy domu mają dostęp do pełnej oferty banków, z którymi współpracuje Grupa ANG. Na podstawie wytyczne klienta w czasie rzeczywistym analizowanych jest kilkadziesiąt ofert. Klient sam może zmodyfikować założenia, np. zmieniając rodzaj oprocentowania ze stałego na zmienne czy odwrotnie, ale nie tylko. Może sprawdzić, jak zmieniają się parametry kredytu, gdy wprowadzi różne wysokości wkładu własnego. A to pozwala estymować wysokość przyszłej raty. Nie bez znaczenia jest również to, że poznaje koszty dodatkowe, które mogą stanowić element oferty kredytu hipotecznego w danym banku. – wyjaśnia Paweł Krawczyński, menedżer projektów w Grupie ANG odpowiedzialny za wdrożenie narzędzia.

Cyfrowe ANG wspiera ekspertów finansowych

Budowanie i wdrażanie cyfrowych narzędzi, które składają się na Cyfrowe ANG nie byłoby możliwe, gdyby nie zaangażowanie dwóch grup. Pierwszą stanowią ekspertki i eksperci kredytowo-ubezpieczeniowi współpracujący z Grupą ANG. To oni otwarcie mówią o tym, jakich narzędzi potrzebują, by móc docierać do klientów w dynamicznie zmieniających się warunkach rynkowych (np. Covid-19, wzrost stóp procentowych). Drugą jest zespół IT, który ściśle z nimi współpracuje.

W procesie tworzenia narzędzi do pracy, wdrażania automatyzacji czy budowania porównywarek kluczowy jest dialog i słuchanie potrzeb ich odbiorców. Jest to niezbędne, by wdrażane narzędzia były efektywne i realnie wspierały zadania, które wykonują nasi eksperci finansowi. Bez tego też nie jest możliwe, aby budowany przez nas CRM, który stanowi swoiste centrum zarządzania informacjami o klientach i ofertach, wyróżniał się na rynku. – wskazuje Wojtek Kamiński, odpowiedzialny za technologie w Grupie ANG.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments