15 listopada br. rozpoczyna się pierwsze w Polsce wydarzenie łączące edukację z konkursem dla twórców internetowych — Influencer Boot Camp. Przez kolejne 10 dni cyklu bezpłatnych webinarów branżowi eksperci podzielą się swoim know-how, przemyśleniami i rekomendacjami, podpowiadając jak zamienić followersów w klientów.

Zwieńczeniem części edukacyjnej projektu będzie konkurs, który rozpoczyna się 29 listopada i potrwa do 26 grudnia 2021 roku. W jego ramach zaplanowano dwa rodzaje rankingów: główny i cztery rankingi tygodniowe. Uczestnicy mogą dołączyć do projektu na każdym etapie jego trwania. Niezależnie od pozycji osiągniętej w rankingu wszyscy są wygrani. Dziś wystartowała rejestracja na wydarzenie. Finalistów konkursu poznamy w styczniu 2022 roku.

Nawet popularni twórcy internetowi poszukują nowych sposobów na to, jak zamienić swoich followersów w klientów. Na każdym etapie rozwoju działania w sieci warto poszukiwać nowych inspiracji, pogłębiać wiedzę i testować swoje umiejętności na różnych płaszczyznach. Gdybym zaczynał od nowa, chciałbym wziąć udział w projekcie, który pozwoli mi zdobyć wiedzę, doszlifować ją – jako ekspert, jako influencer i jako osoba, która chce dostarczać realną wartość swoim odbiorcom, a później to zaufanie zmonetyzować dzięki moim umiejętnościom lub wiedzy. Z tej idei narodziła się koncepcja Influencer Boot Camp – mówi Andrzej Tucholski, psycholog biznesu i twórca internetowy, który spędził dekadę w Top30 najbardziej wpływowych blogerów w Polsce, ambasador akcji.

Organizatorzy akcji wraz z zaproszonymi do projektu ekspertami — doświadczonymi twórcami treści internetowych pokażą, że cyfrowe zarabianie na swojej wiedzy jest możliwe i że nie wymaga rozbudowanych narzędzi, by stworzyć skuteczną platformę sprzedażową.

Inicjatywa Influencer Boot Camp w pierwszym etapie to cykl 10 webinarów wypełnionych wiedzą o tym, jak osiągnąć sukces w Internecie. Doświadczeniem dzielić się będą m.in.:

• Andrzej Tucholski – psycholog biznesu i twórca internetowy, ambasador akcji

• Monika Czaplicka – socjolog, ekspert ds. marketingu w mediach społecznościowych

• Kinga Rak – redaktorka, specjalistka rynku self-publishing,

• Rynn Rysuje (Katarzyna Gabrysz) – popularna rysowniczka internetowa,

• Jacek Kłosiński – autor bloga o zarządzaniu i stawianiu pierwszych kroków w biznesie.

Szkolenia zostały podzielone na cztery bloki tematyczne:

• Tworzenie i udoskonalanie własnych platform Social Media,

• Jak budować atrakcyjne dla odbiorców treści i promować się w kanałach społecznościowych,

• Jak od podstaw stworzyć produkt cyfrowy, który się sprzedaje,

• Doskonalenie świadomości biznesowej w zakresie rozumienia potrzeb odbiorców.

Kto może być uczestnikiem projektu?

Każda osoba, która tworzy treści cyfrowe. Ekspert, bloger, niezależny profesjonalista lub popularny influencer, który dzieli się w sieci swoją wiedzą lub swoimi umiejętnościami i chce zwiększyć swoją cyfrową publiczność, zmieniając swoje usługi lub produkty w dobrze prosperujący biznes w sieci. Nie ma znaczenia, czy dana osoba ma doświadczenie w tym obszarze, czy dopiero zaczyna swoją przygodę z biznesem online. Organizatorzy wydarzenia ułożyli program cyklu edukacyjnego, aby każdy znalazł w nim inspirację na miarę swoich potrzeb na każdym etapie rozwoju działalności w sieci.

Program edukacyjny z pulą nagród dla uczestników

Zwieńczeniem części edukacyjnej projektu będzie unikalny konkurs, w którym niezależnie od końcowej pozycji osiągniętej w rankingu wszyscy są wygrani. Pula nagród wyniesie ponad 150 000 złotych.

Konkurs rozpocznie się 29 listopada i potrwa przez cztery tygodnie, do 26 grudnia 2021 roku. W konkursie będzie mógł wziąć udział każdy twórca internetowy, niezależnie od liczebności jego odbiorców czy doświadczenia, który chce zmierzyć się z problemem zamienienia swoich odbiorców w klientów. W ramach konkursu oprócz głównego rankingu podsumowującego miesiąc rywalizacji zaplanowano także cztery rankingi tygodniowe, dzięki którym możliwe będzie dołączenie do konkursu na każdym etapie jego trwania. W celu zapewnienia równych szans wszystkim uczestnikom konkursu, bez względu na liczbę obserwujących czy poziom zaawansowania, rywalizacja będzie przebiegała w dwóch równoległych kategoriach:

• wolumen sprzedaży – liczony jako liczba transakcji sprzedaży bez względu na jej wartość,

• wartość sprzedaży w złotówkach – liczona jako suma wartości wszystkich transakcji sprzedaży.

Projektując Influencer Boot Camp myśleliśmy o zapewnieniu unikalnej wartości na każdym etapie akcji. Proponujemy uczestnikom wiedzę o atrakcyjnej obecności i skutecznej sprzedaży w sieci, przekazaną przez starannie dobrane grono popularnych influencerów oraz ekspertów w swoich dziedzinach, zależało nam bowiem na tym, żeby w projekcie każdy był wygrany. Łączna pula nagród pieniężnych i rzeczowych to ponad 150 000 złotych, więc zarówno w części edukacyjnej, jak i konkursowej, każdy ma szansę znaleźć coś dla siebie – mówi Michał Kiełpiński, współtwórca Gizmi.io.

Laureatów konkursu poznamy w styczniu 2022 roku podczas uroczystego spotkania połączonego z wręczeniem wyróżnień w rankingach tygodniowych oraz rankingu głównym. Dla zwycięzców przewidzianych jest 30 nagród pieniężnych o łącznej wartości ponad 150 tys. zł oraz – dla każdego z wyróżnionych – 12-miesięczny bezpłatny okres korzystania z platformy Gizmi.io

Partnerstwo Merytoryczne Influencer Boot Camp objął Influencers LIVE Wrocław, największe dziś wydarzenie dla Twórców Internetowych w Polsce, którego następna edycja odbędzie się w maju 2022 roku oraz CIC Warsaw.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments