Genially to hiszpański startup, który stworzył narzędzie ułatwiające projektowanie interaktywnych treści — infografik, prezentacji, plakatów, ulotek czy raportów wprost z poziomu przeglądarki internetowej. Firma właśnie zamknęła rundę B na kwotę 20 mln dolarów m.in. od Market One Capital.

W obecnej rundzie uczestniczyli ponadto europejscy inwestorzy: DN Capital i Brighteye Ventures oraz założyciele s16VC i Kahoot. Spółkę wsparły również dotychczasowe fundusze: Market One Capital, JME Ventures, GP Bullhound, FJLab i Athos Capital.
Genially to szybki i prosty sposób na tworzenie ciekawych materiałów. Łatwość użycia i atrakcyjność wizualna interaktywnych i animowanych kreacji sprawia, że Genially cieszy się popularnością wśród profesjonalistów z branży marketingu, projektowania graficznego, komunikacji, a także w szkolnictwie i edukacji akademickiej.

Pozyskany kapitał umocni pozycję Genially, jako globalnego lidera wśród narzędzi do tworzenia interaktywnych treści. Celem jest zwiększenie zaangażowania społeczności oraz dalszy rozwój produktu.

Uczynienie z Genially globalnej i rozpoznawalnej marki zawsze było częścią naszej wizji. Jesteśmy gotowi na kolejny krok — chcemy stworzyć nowy standard komunikacji z wykorzystaniem interaktywnych treści. Ta runda jest dla nas ważnym krokiem — nie tyle z uwagi na otrzymany kapitał, ile wartość dodaną oferowaną przez naszych nowych partnerów. — powiedział Juan Rubio, współzałożyciel i dyrektor generalny Genially.

Globalny kryzys związany z Pandemią zmienił sposób, w jaki ludzie uczą się i pracują. Biznes czy edukacja musiały w krótkim czasie zaadaptować do swoich potrzeb nowe rozwiązania technologiczne, które ułatwiłyby im codzienne funkcjonowanie, pracę i naukę. Genially jest znakomitą odpowiedzią na te zmiany. — wyjaśnia Marcin Zabielski, współzałożyciel i Partner Zarządzający w Market One Capital.

Genially działa od 2015 roku. Platforma- działająca w ponad 190 krajach — jest szczególnie popularna we Francji, Hiszpanii, Meksyku i Kolumbii. W bieżącym roku społeczność Genially najbardziej dynamicznie rozwijała się w Stanach Zjednoczonych, Brazylii i Włoszech.

Z serwisu korzystają takie instytucje, jak Czerwony Krzyż, Volkswagen, Uniwersytet Columbia, Michelin i Louis Vuitton (LVMH), a także miliony nauczycieli, studentów, grafików i przedsiębiorców, dla których ważna jest wizualna atrakcyjność przedstawianych treści.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments