Firma wprowadza międzynarodową usługę doręczeń z określonym czasem dostaw, FedEx International Connect Plus, dostępną w całej Europie.

Po udanym starcie usługi FedEx International Connect Plus (FICP) w styczniu 2021 r., FedEx rozszerza jej zasięg o kolejne kraje w Europie. Teraz z oferty z określonym czasem dostaw w segmencie handlu elektronicznego mogą korzystać klienci w Polsce, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Francji, Włoszech, Hiszpanii, Austrii, Szwecji, Belgii i Holandii.

Sposób, w jaki konsumenci robią zakupy zmienia się w szybkim tempie, a co za tym idzie – ewoluuje cały rynek handlu detalicznego. Badania pokazują, że po ustąpieniu epidemii COVID-19, 49% konsumentów ma zamiar częściej robić zakupy w Internecie. Prognozuje się, że w tym roku kalendarzowym poziom wydatków online wzrośnie na całym świecie o 14%, do 2,96 biliona euro [1]. Ze względu na tak znaczący wzrost zainteresowania handlem elektronicznym, FedEx przekształca swoją ofertę produktów skierowaną do klientów e-commerce.

Rozwój możliwości związanych z handlem elektronicznym stanowi ważną część strategii FedEx w Europie. Oferując klientom dostęp do szerszego pakietu usług poprzez dodanie oferty FICP, FedEx wesprze europejskie przedsiębiorstwa w ich rozwoju, umożliwiając im szerszy dostęp do klientów na rynkach globalnych i wewnątrzeuropejskich.

Firmy sprzedające swoje produkty w Internecie, dodając opcję wysyłki FedEx International Connect Plus zaoferują swoim klientom dostawę międzynarodową w atrakcyjnych cenach. FICP umożliwia dotarcie przesyłki do klientów w Europie w ciągu 2-4 dni, w przypadku Ameryki Północnej w 3 dni, a w region Azji i Pacyfiku od 3 do 5 dni*.

Nowa usługa łączy niezawodność FedEx w obszarze międzynarodowych usług doręczeń z
określonym czasem dostaw z doświadczeniem FedEx w zakresie odpraw celnych. Dodatkowo dzięki opcjom śledzenia, wysyłania powiadomień do odbiorców i elastycznej zmianie opcji dostawy za pośrednictwem FedEx Delivery Manager®, kupujący zyskują większą kontrolę nad dostawą swojego zamówienia online.

[1] Źródło: Statista, Digital Market Outlook, September 2020

Korzyści z oferty FICP dla sprzedawców oraz ich klientów:

– Większy wybór – pojawienie się FICP w rosnącym portfolio usług FedEx sprawia, że sprzedawcy mogą zaoferować swoim klientom więcej możliwości wysyłki.
– Korzystny cennik – oferta atrakcyjna pod kątem ceny, dzięki dostosowaniu cennika do
indywidualnych potrzeb klientów.
– Globalny zasięg – FICP połączy europejskich klientów FedEx z rynkami odpowiadającymi za blisko trzy czwarte światowego PKB 2 . Dalszy rozwój usługi planowany w bieżącym roku ma sprawić, że do końca roku kalendarzowego 2021, klienci FedEx zyskają dostęp do rynków odpowiadających za prawie 90% światowego PKB.
– Elastyczność i kontrola – sprzedawcy online, którzy zarejestrują się w FedEx Delivery Manager®, mają możliwość elastycznego dostosowywania opcji dostaw, tak by odpowiadały potrzebom ich klientów.
– Komfort – dzięki rozbudowanym możliwościom śledzenia przesyłek nasi klienci mają wgląd w szczegóły trasy przesyłki.

Od momentu wprowadzenia na rynek we Włoszech i Wielkiej Brytanii na początku tego roku, FedEx International Connect Plus stało się popularnym rozwiązaniem wśród firm zajmujących się handlem elektronicznym i wśród konsumentów, którzy poszukują równowagi pomiędzy szybkością dostawy, a jej atrakcyjną ceną” – mówi Wouter Roels, Senior Vice President Marketing International, FedEx Express Europe. „W ramach strategii rozwoju w Europie, naszym celem jest oferowanie klientom szerszego pakietu rozwiązań transportowych, które są zarówno dostępne i odpowiadają ich specyficznym potrzebom w zakresie dostaw

Obecnie z oferty FICP można skorzystać na 240 kierunkach z Europy. FedEx pracuje nad
poszerzeniem zasięgu oferty, tak by przed końcem 2021 roku dostępna była na ponad 600
kierunkach, tj. ponad 150 połączeniach wewnątrzeuropejskich i 200 międzykontynentalnych.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments