OPPO chce tworzyć otwarty, inteligentny ekosystem

OPPO, globalny producent urządzeń mobilnych, świętuje 16-lecie powstania. W ciągu ostatnich kilku lat OPPO wyrosło na innowatora w obszarze inteligentnych urządzeń. Spółka coraz śmielej buduje swoją globalną obecność, oferując produkty i usługi o najwyższej jakości i wysokich walorach estetycznych swoim partnerom i użytkownikom, a jednocześnie szuka nowych kierunków rozwoju sektora w kolejnych latach.

Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że udało nam się zajść tak daleko i że świętujemy tę piękną rocznicę.  Jestem bardzo wdzięczny wszystkim tym, którzy przez te lata byli częścią zespołu OPPO – klientom, partnerom i pracownikom, których wsparcie i zaangażowanie w ciągu ostatnich 16 lat sprawiły, że odnieśliśmy sukces” – powiedział Tony Chen, założyciel i CEO OPPO.

„Niezwykłe 16 lat”

W 2020 roku OPPO zdołało wprowadzić na rynek szereg przełomowych rozwiązań technologicznych w obszarze łączności 5G, SI, obrazowania i szybkiego ładowania VOOC, a najnowsze innowacje i osiągnięcia znalazły zastosowanie w sprzętach i urządzeniach dla konsumentów.

W sierpniu br. OPPO przedstawiło premierową technologię hybrydowego zooma nowej generacji, która wyznacza całkiem nowe standardy w obszarze jakości obrazu. Co więcej, koncern zaprezentował szereg rozwiązań w obszarze ładowania, m.in. technologię szybkiego ładowania 125 W, która sprawiła, że OPPO stał się niekwestionowanym liderem branży na tym polu.

OPPO z sukcesem wdrożyło także pierwsze samodzielne sieci 5G (SA) na terenie Wielkiej Brytanii i dostarczyło pierwsze w Europie usługi plasterkowania sieci 5G SA. Na ten moment OPPO współpracuje z przeszło 50 globalnymi operatorami, w celu przyśpieszenia procesu komercjalizacji sieci 5G na ogromną światową skalę.

Co więcej, koncern zdobył również pierwsze miejsce w kategorii SI podczas CVPR 2020 oraz powołał do życia dział ds. inteligentnej percepcji i interakcji, które prowadzi prace nad rozwojem najnowszych technologii SI.

OPPO zasila zintegrowane systemy technologiczne

Realizując cel, jakim jest stworzenie zintegrowanej spółki technologicznej, OPPO przeszło olbrzymią ewolucję, aby odpowiadać na potrzeby użytkowników w różnych sytuacjach. Wraz z utworzeniem Oddziału ds. inteligentnych urządzeń mobilnych, na rynek trafiły sprzęty z obszaru IoT, takie jak słuchawki bezprzewodowe, smartwatche i routery CPE 5G. Oprócz rozwijania rynku smartfonów, OPPO stawia sobie za cel utworzenie inteligentnego ekosystemu.

OPPO opracowało kluczowe technologie sprzętowe, elementy oprogramowania i usługi sieciowe. OPPO to marka skupiona wokół potrzeb konsumentów. Dlatego też najnowsza wersja systemu operacyjnego ColorOS została stworzona z myślą o użytkownikach z dysfunkcją wzroku, słuchu oraz innymi formami niepełnosprawności i wprowadza funkcjonalności, które pomagają zniwelować bariery w użytkowaniu sprzętów – m.in. TalkBack, funkcja gotowości i Menu dostępności. Liczba miesięcznych aktywnych użytkowników systemu ColorOS na świecie wynosi obecnie ponad 370 milionów.

OPPO od lat jest wiernej swej podstawowej misji – tworzenia technologii, która jest bardziej przyjazna, dostępna i spersonalizowana. Kierując się tymi założeniami, marka chce budować bliskie i silne relacje z partnerami z globalnego łańcucha dostaw, wiodącymi operatorami sieci i firmami handlowymi, aby wspólnie tworzyć produkty i rozwiązania jeszcze bardziej skupione wokół potrzeb człowieka z myślą o przyszłych użytkownikach.

Technologia powinna nie tylko wzbogacać nasze życie, ale także zbliżać nas do świata i innych ludzi. Takie było założenie OPPO od początku naszej drogi. W dłużej perspektywie OPPO będzie nadal dostarczać konsumentom na całym świecie lepsze doświadczenia technologiczne z pomocą naszych przyjaciół, a w rezultacie tworzyć otwarty i inteligentny ekosystem” – podsumował Tony Chen, założyciel i CEO OPPO.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments