„Naszą przewagą jest marketingowe know how dla gier”

Kool2Play w ramach pierwszej oferty publicznej akcji prowadzi zapisy na 180 tys. akcji serii D w cenie emisyjnej 14 zł za sztukę. Zapisy potrwają do 17 lipca. Środki pozyskane z emisji (tj. ponad 2,5 mln zł brutto) mają zostać przeznaczone na produkcję i promocję trzech gier, przede wszystkim „Uragun”. Kool2Play chce zadebiutować na rynku NewConnect w III kwartale bieżącego roku.

„Środki z emisji przeznaczymy na zakończenie produkcji gry ‚Uragun’, która jest obecnie naszym priorytetem, a także na produkcję gier ‚City of Mind’ i „Restoration’ – powiedział prezes Marcin Marzęcki.

Ponadto spółka chce przeznaczyć pozyskane środki na rozwój swojej bieżącej działalności operacyjnej oraz podmiotu wchodzącego w skład grupy kapitałowej – agencję marketingową Kool Things.

Prezes zapowiedział, że early access gry „Uragun” przewidziany jest w III kwartale 2020 roku, a jej premiera w I kwartale 2021 roku.

„Realnym celem jest sprzedaż 100 tys. egzemplarzy gry w ciągu 12 miesięcy, jako że potencjał sprzedaży na PC oceniamy na 300-400 tys. egzemplarzy. A trzeba pamiętać, że to jednak przede wszystkim gra konsolowa, więc to sprzedaż na konsole będzie miała wyraźny i duży udział w całości sprzedaży” – powiedział prezes.

Jak zaznaczył, po sprzedaży całej serii D akcji spółki, kapitalizacja Kool2Play wyniesie około 20 mln zł.