Morele – spółka portfelowa MCI Capital – zrealizowała kolejny krok w realizacji strategii budowania platformy e-commerce wspierającej rozwój marek direct-to-consumer (D2C). Do portfolio brandów wspieranych przez Grupę Morele dołączył 4Swiss, producent sprzętów AGD związanych z nowoczesnym trybem życia.

Michał Pawlik, prezes zarządu Morele Net

Cieszę się, że na koniec roku możemy pochwalić się sukcesem związanym z transakcją oraz podziękować za zaufanie, jakim obdarzyli nas twórcy marki 4Swiss. Wierzymy, że ekosystem Moreli jest najlepszym miejscem do rozwoju i skalowania brandów działających w formule D2C. Nowej spółce w Grupie Morele dajemy nasze wysoko zautomatyzowane procesy logistyczne oraz rozbudowane kanały sprzedaży pozwalające dotrzeć do milionów klientów w całej Europie. Umożliwi to wielokrotne przyspieszenie tempa rozwoju brandu 4Swiss. – mówi Michał Pawlik, prezes zarządu Morele Net.

Bardzo doceniamy skuteczność operacyjną, wsparcie, rozwinięte kanały sprzedaży i elastyczność, jaką prezentują Morele. Jesteśmy przekonani, że razem pokonamy bariery i będziemy mogli skupić się na skalowaniu idei marek D2Cw najbliższych latach. Dziękujemy zespołowi, inwestorom i wszystkim współpracownikom, którzy pomagają nam rozwijać naszą markę. – mówią Marcin i Eliza Pawełczyk, twórcy 4Swiss.

O inwestycji: Projekt to kombinacja inwestycji w markę 4Swiss oraz towar, przejęcie procesów dystrybucji i sprzedaży marki. Jednocześnie założyciele marki utrzymają w swoich rękach pełną kontrolę nad procesem tworzenia produktów. Uzyskają także skuteczny i atrakcyjny mechanizm motywacyjny wynagradzający ich za biznesowy sukces wspólnego projektu. Wartość transakcji nie została ujawniona.

Przejęcie 4Swiss to pierwsza z serii transakcji w ramach zidentyfikowanej listy potencjalnych projektów. Widzimy, że stworzona przez nas oferta pomocy i dopasowania strategicznego dla marek D2C spotyka się z dużym zainteresowaniem i nie możemy się doczekać efektów jej dalszej realizacji. – podsumowuje Michał Pawlik.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments