SEG 2025

CI Games deklaruje długoterminowy rozwój swojego najważniejszego projektu – Lords of The Fallen. Spółka liczy, że w perspektywie najbliższych lat gra przyniesie 100 mln USD przychodu ze sprzedaży. W miesiącu premiery – Lords of The Fallen – zajmowała 6. miejsce w Europie i 20. w USA pośród najbardziej popularnych gier na platformie Steam. W 10 dni sprzedaż projektu przekroczyła milion egzemplarzy. CI Games pracuje nad kolejnymi tytułami – Project Survive oraz Projekt 3.

Lords of The Fallen to jedno z naszych głównych IP, które chcemy rozwijać. Nasz obecny ambitny cel zakłada osiągnięcie 100 mln USD zaraportowanego przychodu netto ze sprzedaży tego tytułu w perspektywie najbliższych lat. Zainteresowanie grą rośnie, dlatego mocno wierzymy, że uda nam się ten cel zrealizować. – mówi Marek Tymiński, prezes zarządu CI Games.

W październiku Lords of The Fallen zajmowała 6. miejsce w Europie i 20. w USA pośród najbardziej popularnych gier na platformie Steam. Od czasów premiery zespół wprowadził do gry 24 patch-y usprawniających rozgrywkę. W ostatnich tygodniach nastąpiła poprawa ocen user score platformy Steam.

Nasza najnowsza gra z segmentu AAA wniosła świeżość do gatunku gier action-RPG, co między innymi przełożyło się na sprzedaż ponad miliona egzemplarzy w 10 dni od premiery. Jest to ogromnym sukces całego zespołu, w czym pomogła bardzo dobrze zrealizowana kampania marketingowa o wcześniej zapowiadanej skali – dodaje Marek Tymiński.
CI Games jest w procesie przeglądu opcji strategicznych. Spółka prowadzi rozmowy z dużymi globalnymi podmiotami. Obecnie trwają prace nad kolejnym dużym IP CI Games – tworzonym na silniku Unreal Engine 5 przez wewnętrzne Underdog Studio – Project Survive.

Od początku 2024 roku studio Hexworks ruszy pełną parą z Projektem 3, który będzie kolejną grą AAA w gatunku action-RPG. Oba projekty przewidziane są na konsole obecnej generacji oraz PC.

Po dziewięciu miesiącach br. skonsolidowane przychody CI Games wyniosły 59,1 mln zł (43 proc. wzrost r/r). Istotna część sprzedaży jest efektem zafakturowania we wrześniu br. sprzedaży wersji pudełkowych Lords of The Fallen.

Od stycznia do września Grupa odnotowała stratę na działalności operacyjnej w wysokości 1,7 mln zł, co wynika między innymi z ponoszonych kosztów kampanii marketingowej Lords of the Fallen. Oczywiście to czwarty kwartał będzie kluczowym dla wyników za cały rok 2023. – mów Marek Tymiński.

epoint
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments