W listopadzie Spółka wygenerowała przychody w wysokości 1,52 mln zł i odnotowała zysk netto w wysokości 20 tys. zł. EBITDA narastająco wynosi 3,25 mln zł.
W minionym miesiącu Spółka kontynuowała prace nad projektami tworzonymi w partnerstwie z BoomBit S.A. (Boxing Ring) i spółką z branży FMCG (gra typu endless runner). Największy nacisk Zarząd kładzie jednak na rozwój Real Boxing 3. W I kwartale prototyp trafi do pierwszych testów w ramach soft-lauch.
Wyniki za listopad są zgodne z naszymi przewidywaniami. Poza promocją kampanii live-ops w tytułach z obecnego portfolio nadal pracujemy nad tworzoną w kooperacji z BoomBit S.A. grą Boxing Ring – Clash of Warriors. Na początku nowego roku chcemy też zaprezentować potencjalnym partnerom biznesowym prototyp Real Boxing 3, który przedstawi jego potencjał komercyjny i technologiczny. Projekt jest kluczowy z punktu widzenia rozwoju Spółki w kolejnych okresach, a pozyskanie partnera biznesowego może przełożyć się na przyspieszenie prac także nad kolejnymi tytułami zapowiedzianymi w strategii. – podkreśla Piotr Gamracy, CEO Vivid Games.