Salesforce podczas wydarzenia TDX 2025 zaprezentował platformę AgentExchange, która umożliwia partnerom, deweloperom i społeczności Agentblazer tworzenie oraz monetyzowanie komponentów agentowych AI. Tym samym firma wspiera rozwój nowej generacji firm na rynku pracy cyfrowej o wartości 6 bilionów dolarów.

AgentExchange współpracuje z ponad 200 partnerami, w tym Google Cloud, Docusign i Box, dostarczając zaufane rozwiązania Agentforce, które firmy mogą wykorzystać do szybkiego budowania agentów AI.

Deweloperzy mogą odkrywać, testować i kupować setki gotowych rozwiązań partnerów oraz szablonów dostępnych na platformie lub bezpośrednio w narzędziach do budowy agentów w Salesforce.

Salesforce wprowadził na rynek AgentExchange, zaufaną platformę oraz społeczność dla agentów AI, otwierając nowe możliwości dla partnerów, deweloperów i Agentblazers w dynamicznie rozwijającym się rynku cyfrowej pracy.

Bazując na sukcesie Salesforce AppExchange — pierwszego i największego na świecie rynku aplikacji chmurowych dla biznesu, który osiągnął ponad 13 milionów instalacji — AgentExchange poszerza możliwości i ekosystem Agentforce, platformy pracy cyfrowej od Salesforce.

AgentExchange rozpoczyna działalność z ponad 200 partnerami oraz setkami gotowych akcji, tematów i szablonów, które przeszły rygorystyczne kontrole bezpieczeństwa oraz oceny użytkowników. Te rozwiązania umożliwią firmom szybkie tworzenie i wdrażanie agentów AI, poprawiając wydajność, efektywność i innowacyjność w każdej branży.

Przyspieszenie realizacji naszych działań ma kluczowe znaczenie dla możliwości Goodyear w zakresie obsługi klientów oraz maksymalizacji naszej oferty wartości. Jesteśmy podekscytowani potencjałem gotowych rozwiązań z AgentExchange, które mogą poprawić naszą szybkość działania, efektywność i jakość obsługi klienta – powiedział Mark Stewart, prezes i dyrektor generalny Goodyear.

Partnerzy budujący komponenty Agentforce w AgentExchange:

  • Google Cloud: Tworzenie agentów Agentforce opartych na Google Search, korzystających z Vertex AI, z dostępem do najnowszych danych, wiadomości i wydarzeń.
  • Box: Umożliwienie agentom Agentforce analizy nieustrukturyzowanych danych oraz podejmowania działań w oparciu o te informacje, przy wykorzystaniu języka naturalnego do interakcji z treściami w Box.
  • Docusign: Automatyzacja generowania umów, przekazywania ich do podpisu, śledzenia statusu i uzyskiwania kluczowych informacji, poprawiająca efektywność pracy.
  • Workday: Optymalizacja kluczowych procesów związanych z HR, poprzez samoobsługę pracowników w takich obszarach jak onboarding, zarządzanie świadczeniami i rozwój kariery, co odciąża zespoły HR i poprawia doświadczenie zatrudnionych.

Nowe funkcje AgentExchange i Agentforce

Nowe komponenty partnerów: Partnerzy i Agentblazers mogą teraz oferować cztery typy komponentów agentowych:

    • Akcje: Rozszerzają możliwości agentów, dodając nowe integracje (Apex, flow, API, prompty), dostosowane do konkretnych branż.
    • Szablony promptów: Gotowe, wielokrotnego użytku prompty zapewniające spójność interakcji i pomagające agentom zbierać informacje oraz realizować zadania.
    • Tematy: Grupują akcje i instrukcje wokół konkretnych zadań, co zapewnia lepszą organizację i efektywność agentów.
    • Szablony agentów: Pełne rozwiązania AI łączące tematy i akcje, zawierające globalne instrukcje i metadane.
  • Łatwe odkrywanie, testowanie i zakup rozwiązań AI: AgentExchange upraszcza proces wyboru odpowiednich rozwiązań AI, umożliwiając ich eksplorację zarówno na platformie, jak i w narzędziu Agent Builder w Salesforce.
  • Obsługa standardowych akcji i aktywności w Slack: Partnerzy mogą oferować gotowe akcje Agentforce, w tym zintegrowane z Slackiem, co pozwala na zarządzanie sprawami, anulowanie zamówień, wyszukiwanie w Slacku czy wysyłanie wiadomości.
  • Dostęp do branżowych rozwiązań agentowych: AgentExchange łączy firmy z partnerami Salesforce posiadającymi specjalistyczną wiedzę branżową.

Współpraca i innowacje z Agentblazers

AgentExchange tworzy ekosystem współpracy, w którym firmy, partnerzy i Agentblazers mogą łączyć siły, dzielić się najlepszymi praktykami i rozwijać agentowe AI.

AgentExchange otwiera przed Docusign nowe możliwości technologiczne i rynkowe, zwiększając nasz zasięg i wpływ. Pracowaliśmy z Salesforce nad stworzeniem akcji agentowych, które integrują się z procesami klientów. Dzięki temu nasi klienci mogą automatyzować zadania związane z umowami, bez konieczności budowania własnych agentowych technologii – powiedział Larry Jin, wiceprezes ds. zarządzania produktem w Docusign.

epoint
Subskrybuj
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Najstarsze
Najnowsze Najwięcej głosów
Opinie w linii
Zobacz wszystkie komentarze