Użytkownicy PC oraz konsol PlayStation 5 i Xbox Series S/X od dziś mogą ponownie wcielić się w Jacka, ostatniego z Ghostrunnerów, by wystartować w kolejnym morderczym biegu, mierząc się z hordami kultystów w cyberpunkowym świecie wykreowanym przez One More Level. Ghostrunner 2 oferuje graczom nie tylko angażującą kampanię fabularną, ale również nowy, roguelike’owy tryb Roguerunner, zapewniający fanom serii kolejne godziny wymagającej rozrywki.

Cały zespół One More Level odliczał tygodnie, dni i godziny do premiery Ghostrunner 2. W tym czasie czuliśmy sporą presja, gdyż nie chcieliśmy zawieść oczekiwań fanów pierwszej części gry. Kontynuacje stworzyliśmy w dwa i pół roku jako zespół liczący około 50 osób, a dziś stajemy w szranki z największymi produkcjami w najgorętszym okresie roku. komentuje Szymon Bryła, prezes zarządu One More Level.

Akcja Ghostrunner 2 rozpoczyna się zaledwie rok od wydarzeń znanych z pierwszej części gry, kiedy to Jack pokonał swojego stwórcę, zwracając uciemiężonej ludzkości namiastkę wolności. Jego misja nie jest jednak skończona, a z mroków dystopijnej rzeczywistości powstaje kolejne zagrożenie. Kult sztucznej inteligencji rozszerza swoje wpływy, które tym razem sięgają nawet poza Dharma Tower. Jack zmierzy się z siłami złowrogiego AI nie tylko w wieży, ale będzie zmuszony wyruszyć również na pustkowia znajdujące się poza nią. W tym zadaniu towarzyszyć mu będzie nie tylko niezawodna katana, ale również motocykl, który sprawi, że cybernetyczny ninja stanie się jeszcze skuteczniejszym łowcą.

W Ghostrunner 2 rozwinięto mechaniki i pomysły znane z pierwszej części gry. Twórcy ponownie postawili na rozgrywkę pełną dynamicznej akcji i zręcznościowych wyzwań, nie zapominając przy tym jednak o nowościach i ważnych usprawnieniach. Kontynuacja stawia większy nacisk na przystępność, a idzie za tym nowy system blokowania oraz perfekcyjnego parowania, co poszerza dostępne techniki walki. Rozbudowy doczekał się również system rozwoju postaci, który wzbogacono o kolejne efektowne umiejętności.

Dodatkowe wyzwania czekają na graczy w specjalnym trybie „Roguerunner”, który stanowi angażującą odskocznię od głównego wątku fabularnego. Ten wariant rozgrywki można najprościej opisać jako grę w grze, gdzie standardowy system walki i cybernetycznego parkouru został wzbogacony o cechy typowe dla gatunku roguelike. Gracze powinni spodziewać się łańcucha losowo generowanych wyzwań, z nieprzewidywalnymi nagrodami w postaci bonusów, co sprawia, że każde podejście jest unikalne.

Oddajemy w ręce graczy kolejny rozdział historii, który jest ewolucją dla stworzonej przez nas marki. To jednak nie koniec! Już teraz pracujemy nad dodatkową zawartością, którą regularnie będziemy wzbogacać grę. – informuje Szymon Bryła.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments