Notowana na NewConnect, warszawska spółka z branży GameDev, intensyfikuje prace nad grą survivalową THE LAST BREATH. Zarząd podjął decyzję o zwiększeniu budżetu produkcyjnego, co przełoży się na rozszerzenie gameplayu gry i realizację planu biznesowego spółki.

Spółka wydała dotychczas dwie gry, które zebrały bardzo dobre recenzje i wysokie oceny. Sukcesem spółki jest tytuł Don’t be Afraid — horror, który został określony przez graczy mianem jednego z najbardziej przerażających tytułów, w jakie do tej pory grali. Chcąc kontynuować swój udział w segmencie horrorów, Hydra Games w lipcu 2021 zaczęła prace nad grą THE LAST BREATH. Po niecałym roku produkcji gry, spółka postanowiła zwiększyć budżet na produkcję THE LAST BREATH.

Hydra Games w gatunku horrorów czuje się świetnie. Po wysokich ocenach graczy tytułu DON’T BE AFRAID, nabraliśmy apetytu na rozwijanie naszego portfolio o gry z tej właśnie kategorii. Decyzja o zwiększeniu budżetu o 60 tysięcy złotych, co jest zwiększeniem o 20% pierwotnego budżetu, wynika z tego, iż wiążemy z tą produkcją duże nadzieje. Większy budżet pozwoli nam na zatrudnienie dodatkowych członków zespołu produkującego grę oraz wpłynie pozytywnie na potencjał sprzedażowy gry. Obecnie nasz zespół tworzą eksperci ze światowym doświadczeniem. Nadzorującym prace nad planowanymi na ten rok tytułami, jest znany w branży, Alexander Dudin. — komentuje Kamil Kurkowski, Prezes Hydra Games.

Alexander Dudin to senior producent gier działający w branży od ponad 16 lat. W swojej dotychczasowej karierze pracował w największych studiach w branży gamingowej.
Pochodzący z Ukrainy Alexander Dudin angażował się w pracę nad tytułami AAA, jak Tom Clancy’s Ghost Recon Future Soldier, a także był częścią zespołu odpowiedzialnego za grę z gatunku RPG Outriders.

Nasz ambitny plan wydawniczy na ten rok to przede wszystkim nowości w branży. Obecnie nie widać w planach innych producentów premier podobnych tytułów. To co proponujemy graczom, wyróżnia nas na rynku. Stawiamy na jakościową rozgrywkę oraz duża ilość VFX. Rozszerzony gameplay w przypadku THE LAST BREATH to nie tylko wydłużony czas rozgrywki aż o 50%, ale także podniesienie jej jakości – dodaje Kurkowski.

Zakończenie produkcji tytułu jest zaplanowane wstępnie na IV kwartał 2022 roku.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments