Według danych firmy badawczej Canalys, OPPO, jeden z największych producentów inteligentnych urządzeń na świecie znalazł się w TOP3 wiodących dostawców smartfonów w Polsce. W trzecim kwartale 2021 roku OPPO miało 11% udziału w rynku i zanotowało najwyższy wzrost spośród największych producentów.

W listopadzie 2021 roku firma badawcza Canalys opublikowała dane dotyczące rynku smartfonów w Polsce za trzeci kwartał 2021 roku. Wynika z nich, że w TOP5 producentów, jedynie dwóch zanotowało wzrost rok do roku. Największym, 44-procentowym wzrostem może pochwalić się OPPO, którego udział w rynku wyniósł 11 procent.

Canalys – Rynek smartfonów w Polsce, trzeci kwartał 2021

OPPO w Polsce zadebiutowało w styczniu 2019 roku i od tego czasu systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Obecnie markę rozpoznaje już około 60 procent Polaków. Od 2020 roku jej ambasadorem jest Marcin Prokop, znany dziennikarz i osobowość telewizyjna.

Marcin Prokop, ambasador OPPO w Polsce

Aktualnie w ofercie OPPO Polska znajdują się dwie linie smartfonów – Seria Reno i seria A, a także urządzenia ubieralne jak smartwache i słuchawki bezprzewodowe. W marcu 2021 roku firma wypuściła na polski rynek serię Reno5, natomiast we wrześniu 2021 roku nad Wisłę trafiły modele z serii Reno6. Seria OPPO Reno6 zadebiutowała w Polsce we wrześniu 2021 roku i przez pierwsze 10 dni była dostępna w ofercie specjalnej. Już w tym początkowym okresie zanotowała ponad dwukrotnie lepszy wynik sprzedaży niż poprzednia generacja w analogicznym czasie — powiedziała Mo Zhang, Brand Managerka marki OPPO w Polsce

9 września 2021 roku firma OPPO oficjalnie poinformowała, że utworzyła nowe struktury dla 11 krajów z siedzibą operacyjną dla regionu Europy Środkowo-Wschodniej (CEE) w Warszawie. Dzięki obecności w Czechach, Kazachstanie, Mołdawii, Polsce, Rumunii, Rosji, Słowacji, Turcji, Uzbekistanie oraz na Ukrainie i Węgrzech OPPO zyskało dostęp do ponad 400 milionowej społeczności.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments