Nice, włoski międzynarodowy koncern z sektora Home Automation, Home Security i Smart Home, ogłosił na najbliższe 3 lata inwestycję liczoną w milionach EURO, mającą na celu zwiększenie produktywności założonej w styczniu 2021 roku, nowej jednostki organizacyjnej — Sun Shading Solutions, która specjalizuje się w produkcji automatyki i pilotów do osłon przeciwsłonecznych. W jej skład wchodzą 2 zakłady – w Oderzo (Włochy — siedziba centrali Nice) oraz Schlierbach (Niemcy — siedziba centrali elero – marki Nice).

Sprzedaż produktów oferowanych przez Sun Shading Solutions, za którą odpowiada Enzo Viola, prezes elero, odnotowuje znaczny wzrost dzięki szybko rozwijającemu się rynkowi
i pozyskiwaniu wielu nowych klientów, co pozwoli osiągnąć solidne wyniki w 2021 roku.
Dzięki swojemu rozległemu doświadczeniu w tym sektorze i potwierdzeniu pozycji Nice jako wiodącego gracza dywizja Sun Shading Solutions jest odpowiedzialna za wszystkie działania firmy Nice z zakresu osłon przeciwsłonecznych. Nice posiada szeroką ofertą wszystkich rodzajów napędów do rolet i markiz, począwszy od zastosowań zarówno na zewnątrz, jak i na elewacjach budynków.

W związku z globalnymi trudnościami w dostawach surowców, przy jednoczesnym wzroście cen oraz w celu zaspokojenia rosnącego popytu i sprostania napiętym terminom dostaw,
Sun Shading Solutions wdraża długoterminową strategię opartą na trzech filarach:

  1. w bardzo krótkim okresie — w październiku 2021 r. – w zakładzie Schlierbach podwojona zostanie zdolność produkcyjna silników rurowych elero;
  2. wykorzystując kompetencje dywizji Sun Shading Solutions, w najbliższych latach,
    aby skuteczniej i niezależnie od rynku globalnego odpowiadać na zapotrzebowanie,
    ważne komponenty będą produkowane w większym stopniu we własnym zakresie;
  3. Sun Shading Solutions będzie w stanie zapewnić klientom większą dostępność produktów, dzięki efektywnemu pokryciu terytorialnemu punktów odbioru zamówionych towarów — na wszystkich najważniejszych rynkach.
Roberto Griffa, CEO Nice

Jesteśmy przekonani, że połączenie know-how firmy elero w sektorze osłon przeciwsłonecznych z siłą globalnego gracza, jakim jest Nice, stanowi ważny atut w naszym średnio i długoterminowym planie biznesowym. Operacja ta ma dla nas znaczenie strategiczne, ponieważ przyczyni się do zapewnienia rozwoju, a jednocześnie przyspieszy nasze umacnianie się na rynku na poziomie międzynarodowym. – powiedział Roberto Griffa, CEO Nice.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments